Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Skulle ønske jeg kjente deg nå altså! Så i en annen tråd hva du jobbet som. Jeg vil ha samme jobb!!! Men vet egentlig ikke så mye om det. Kan du ikke fortelle meg litt om utdanningen? Og litt generelt? *smiler pent* Anonymous poster hash: 1b42f...a79
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Send henne en pm, kanskje? Anonymous poster hash: 836d1...1a9
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Hehe, ikke veldig spennende, gitt, jeg leier ut utstyr til oljeindustrien og sitter på kontor der jeg ordner med det. Arbeidsoppgavene er helt greie, kollegaene mine fantastiske. Utdanningen min har lite med det å gjøre, har havna her ved en tilfeldighet og via tidligere arbeidserfaring. Vil du vite mer, så kan du sente meg en pm.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Jeg visste ikke hvordan man sendte en pm. Men fant det ut. Ble bare litt ivrig takk for svar Anonymous poster hash: 1b42f...a79
mamma_til_verdens_beste Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Kjenner meg meget heldig nå altså, som kjenner henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå