Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Vurderer å hoppe på en tur til Tyrkia om en ukes tid. Regner med at det ikke er snakk om veldig høye sommertemperaturer, men man får vel litt følelse av sommer og sol? Noen som har noen opplevelser å dele? Må si at jeg bare så vidt unner meg turen økonomisk, men om det finnes varme der så er det verdt det. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 0a80d...8ba
Ileus Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 http://www.yr.no/sted/Tyrkia/Antalya/Alanya/ Ikke særlig sommervarme der nå.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Nja, vil ikke tro du får særlig sommerfølelse. Sol er det nok, men temperaturen ligger vel rundt 14-17 grader. Så hvis det er bade og ligge på stranden i bikini så ville jeg ikke reist til Tyrkia nå.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Skjønner hva dere mener. Er ikke nødvendigvis ute etter solings og bading, men lys, et hint av varme og rolige dager i sola. Ser at tenperaturene ligger på rundt 16 grader i skyggen på yr. For meg er det sommertemperaturer i grunn, pleier å ligge på det om sommeren her jeg bor. Anonymous poster hash: 0a80d...8ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå