Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Dere som opplevde dette med nr 1, fikk dere det med nr 2 også? Jeg er blitt uplanlagt gravid igjen og er livredd.. Det er det verste jeg har opplevd og jeg var langt ifra klar for å utsette meg for det på nytt (selvom det snart er 3 år siden..). Anonymous poster hash: 418bc...22c
Kanutten83 Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Hadde skikkelig fødselsdepresjon med nr 1, og måtte til slutt sende ham bort en helg da han var 6 uker for å faktisk kjenne at jeg var glad i ham og ville ha ham. Tok likevel hvertfall 6 mnd før den skikkelige morskjærligheten begynte å slå inn. Da jeg ventet nr 2 gikk jeg forbyggende hos psykolog, og da nr 2 ble født gikk alt mye bedre. Var litt deprimert den første mnd pga han ble født 1 mnd for tidlig, og selv om han var frisk og sterk var ikke jeg mentalt klar for å være ferdig med å være gravid. Men barsel og babytiden med nr 2 var myyye bedre enn med nr 1. Og med nr 3 var den fantastisk Gratulerer med en liten på vei Be fastlegen eller helsesøster om forebyggende hjelp
Von Hertelhofen Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Nei, takk og lov!! Jeg hadde innstilt meg på det verste, men har sluppet unna denne gangen De to første ukene var jeg dog litt nedfor, men heldigvis gikk det over. Håper du også slipper unna denne gangen, tvi tvi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå