Gå til innhold

Fødselsdepresjoner..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som opplevde dette med nr 1, fikk dere det med nr 2 også? Jeg er blitt uplanlagt gravid igjen og er livredd.. Det er det verste jeg har opplevd og jeg var langt ifra klar for å utsette meg for det på nytt (selvom det snart er 3 år siden..).

Anonymous poster hash: 418bc...22c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde skikkelig fødselsdepresjon med nr 1, og måtte til slutt sende ham bort en helg da han var 6 uker for å faktisk kjenne at jeg var glad i ham og ville ha ham. Tok likevel hvertfall 6 mnd før den skikkelige morskjærligheten begynte å slå inn.

Da jeg ventet nr 2 gikk jeg forbyggende hos psykolog, og da nr 2 ble født gikk alt mye bedre. Var litt deprimert den første mnd pga han ble født 1 mnd for tidlig, og selv om han var frisk og sterk var ikke jeg mentalt klar for å være ferdig med å være gravid. Men barsel og babytiden med nr 2 var myyye bedre enn med nr 1. Og med nr 3 var den fantastisk :)

Gratulerer med en liten på vei :) Be fastlegen eller helsesøster om forebyggende hjelp :)

Skrevet

Nei, takk og lov!! Jeg hadde innstilt meg på det verste, men har sluppet unna denne gangen :)

De to første ukene var jeg dog litt nedfor, men heldigvis gikk det over. Håper du også slipper unna denne gangen, tvi tvi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...