Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Jeg har akkurat fått meg ny jobb og gleder meg så innmari til å begynne om en måneds tid. Samtidig er jeg gravid og magen vil vel begynne å vokse litt innen den tid. Dresscode er litt over casual til vanlig, og pent, type dress, ifbm kundemøter. Jeg som synes det er vanskelig å kjøpe dressbukse til vanlig blir jo helt stresset nå som jeg skal ha en voksende mage i tillegg. I tillegg har jeg fått tidlig problemer med bekkenet og bør vel unngå høye hæler. Vanligvis sverger jeg til mine acne ankelstøvletter som går til ALT! Men nå må jeg altså finne noe med flat hæl som passer til dressbukse, kjoler og skjørt.. Var innom på H&M i dag i mamma-avdelingen, og ble mildt sagt skuffet.... Bare jeans, snekkerbukser og college-kjoler.... Hvor finner jeg pene gravid-klær? Hva er lurt å kjøpe og som magen kan vokse i? Hva slags sko kan jeg bruke som er uten hæl? Hjelp meg å kle meg opp! Er for øvrig slank og under middels høy. (les: litt lav.. haha) Anonymous poster hash: e4019...39b
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Ballerina er i hvertfall svaret på sko-problemet. Ellers ville jeg vært føre var og bestilt litt klær fra asos.com. Der har de masse fint, pencil skirts, dress bukser, wrap kjoler, bluser osv, så slenger du på en blazer og er good to go Anonymous poster hash: 00e7c...1a0
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Mammadressbukse! Og de har mye mer fint der http://www.laredoute.no/cocoon/mammabukse/438409?N=1z141xaZ690&rcnt=100&Ns=RankValue2|1&Nao=34 Anonymous poster hash: 023d1...391
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Ballerina er i hvertfall svaret på sko-problemet. Ellers ville jeg vært føre var og bestilt litt klær fra asos.com. Der har de masse fint, pencil skirts, dress bukser, wrap kjoler, bluser osv, så slenger du på en blazer og er good to go Anonymous poster hash: 00e7c...1a0 Men dessverre kostbart med toll og mva! Anonymous poster hash: 023d1...391
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 Mor og meg tror jeg den heter i Bergen har mye fint. Anonymous poster hash: aae1d...092
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #7 Skrevet 11. februar 2014 Kjoler med dressjakke over, eller med cardigan, avhengig av hvor pent det må være. Skjørt, jeg har feks et fra Filippa K som er relativt langt og veldig stretchy, slik at det fint kan utvide seg over magen. Sko... er selv på jakt etter et par lave sko som er fine til skjørt (venninna mi fant noen som er perfekte, men de er jo såklart kjøpt i utlandet ) Anonymous poster hash: 7dfb9...7bd
MrsMilla Skrevet 11. februar 2014 #8 Skrevet 11. februar 2014 A- skjørt og kjoler med empireliv! Men en fin cardigan over og lave sko. Jeg er i uke 21 med svær mage, men har ikke gått over i gravidklær da jeg har mye skjørt og kjoler i skapet. kjøper meg snart gravidstrømpebukser og bruker det jeg har. Har en jobb med ca samme klesstil som du.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #9 Skrevet 11. februar 2014 Mammadressbukse! Og de har mye mer fint der http://www.laredoute.no/cocoon/mammabukse/438409?N=1z141xaZ690&rcnt=100&Ns=RankValue2|1&Nao=34 Anonymous poster hash: 023d1...391 Oi den var jo kjempefin Takk! Mor og meg tror jeg den heter i Bergen har mye fint. Anonymous poster hash: aae1d...092 Bra tips - Jeg bor i Bergen Skal sjekke Asos og Ellos Takk! Kjoler med dressjakke over, eller med cardigan, avhengig av hvor pent det må være. Skjørt, jeg har feks et fra Filippa K som er relativt langt og veldig stretchy, slik at det fint kan utvide seg over magen. Sko... er selv på jakt etter et par lave sko som er fine til skjørt (venninna mi fant noen som er perfekte, men de er jo såklart kjøpt i utlandet ) Anonymous poster hash: 7dfb9...7bd Lurt - det kan jo være man kan bruke vanlige klær med stretch ja Skal gå innom Filippa K Anonymous poster hash: e4019...39b
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #10 Skrevet 11. februar 2014 Filippa K har utrolig mye fint, *sukk* Anonymous poster hash: 7dfb9...7bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå