Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Hvis det koster 0.65kr å motta samtale fra utlandet og jeg har snakket i 1 og en halv time hva blir det da? Anonymous poster hash: 47d84...cc4
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 0,65x90? Anonymous poster hash: 87ee9...596
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 90 min * 0,65kr = 58,50kr Anonymous poster hash: 72f4c...5a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå