Gå til innhold

Dere kostholdseksperter osv..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så lenge man holder seg unna 1700 kcal daglig, er det samme hvor store måltidene er?

Fks:

Frokost : havregrøt

Mellom snack : frukt

Lunsj : gryn

Middag: knekkebrød

Aftens: det største måltidet..

 

Eller må man helst ha like store, like ofte osv?

Jeg liker best trene på kveld og derfor mest sulten på kveldstid.

 

Dette var bare eksempel. Pleier ikke spise samme hver dag :)

 

Men gjerne havregrøt en gang daglig da. Mitt mål er å holde vekten og stramme opp. Trener 4-5 dager uken ca

 

Anonymous poster hash: 14303...abe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går fint an å bytte om på størrelsen på måltidene. Bare pass deg for at du kanskje går bananas på kvelden hvis du har gått sulten store deler av dagen. Mellommåltider er kjempelurt. Alltid holde seg sånn rimelig mett.

Skrevet

Jeg er ikke kostholdsekspert. Men for min kropp er det det totale kcalori-inntaket som teller, og ikke verken kostens sammensetning eller når på døgnet jeg spiser. For meg fungerer det ikke i det hele tatt å fordele kcaloriene med mest på morgen/formiddag og minst på kvelden, det fører enten til gigasprekk eller at jeg ikke får sove fordi magen er tom.

 

Slanker meg ikke nå da, men holder vekten på tross av til dels store måltider på kveldene :-P

 

Kropper kan jo selvfølgelig reagere ulikt, hva vet jeg ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...