1+1=4 <3 Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Skal ha bursdagsselskap på søndag. Det er mannen min som har bursdag men det kommer barn også. Vi har ikke plass rundt spisebordet til alle så må ha noe mat det er enkelt å spise. Har ikke lyst til å ha pølser, det er så kjedelig! Trenger tips!!
Babykilo Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 En annen vri på kjedelige pølser er innbakte pølser. Altså surre litt pizzadeig eller butterdeig rundt pølser og steike i ovnen. Du kan jo også kjøpe litt mer voksne pølser for å ha noe litt mer spenstig. Så kan du lage en stor salat, folk kan sette seg litt her og der. Eller hjemmelaget pizza? Stor gryte med suppe og godt brød?
piranha Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Pizzasnurrer eller lasagne er også barnevennlige alternativer
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Tapasbuffet? Så er det litt for enhver smak. Kan lages ganske barnevennlig. Vi pleier å ha masse gode kjøttboller, minipizzaer, ost, skinke/italiensk salami, forskjellige diper (tzatziki, hummus), salat, frittata, gazpacho i små kopper, kanaripoteter er bl.a. de tingene som er poppis her (kanskje ikke så autentisk tapas, men...) Anonymous poster hash: 613d4...e0f
samlex Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 Smörgosstårte, eller hvordan det skrives. Skal satse på det i bursdager fremover. Orker heller ikke pølser😊
MrsMilla Skrevet 11. februar 2014 #7 Skrevet 11. februar 2014 Skal ha bursdagsselskap på søndag. Det er mannen min som har bursdag men det kommer barn også. Vi har ikke plass rundt spisebordet til alle så må ha noe mat det er enkelt å spise. Har ikke lyst til å ha pølser, det er så kjedelig! Trenger tips!! Pannekaker? Taco? Lasagne? Helstekt fisk?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #9 Skrevet 11. februar 2014 Pizzasnurrer og en god salat til. Tapas Anonymous poster hash: 0228b...61c
1+1=4 <3 Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #10 Skrevet 11. februar 2014 Takk for svar jeg tror jeg går for pizza i langpanne. Skal lage marsipankake for første gang og, så tørr ikke satse på for mye jobb! Kan jeg lage marsipankaka kvelden i forveien?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #11 Skrevet 11. februar 2014 Takk for svar jeg tror jeg går for pizza i langpanne. Skal lage marsipankake for første gang og, så tørr ikke satse på for mye jobb! Kan jeg lage marsipankaka kvelden i forveien? Ja, definitivt. Kaka blir bedre og saftigere om den får stå å "trekke" til dagen etterpå, men mulig det er lurt å vente med å legge marsipanlokket og pynt på til samme dag, så ikke marsipanen blir svett. Anonymous poster hash: aaefc...5ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå