Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Skal det være sånn? Uke 33 nå. Er andregangs, men første graviditet kjente jeg ikke noe til hverken kynnere eller nedpress. Håper noen kan svare, det er så ubehagelig... Anonymous poster hash: 03fa6...fae
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Har det også sånn. Hatt det noen uker nå og er i uke 40. Dette er 3. fødsel. Anonymous poster hash: 6abdc...a17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå