Gå til innhold

Mensensmerter og icsi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har vært igjennom ivf eller icsi, og som er plaget med smerter under mensen og noen ganger under el. Var det veldig veldig vondt å hente ut egg? Gruer meg skikkelig til uttak, og frykter siden jeg har så store smerter under mensen og noen ganger el, at da skal det bli veldig smertefullt å hente ut egg :-/

Anonymous poster hash: 66c40...767

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

jeg har relativt sterke menssmerter, men ikke under eggløsning. For meg var uttaket så og si smertefritt. Lokalbedøvelse og tablettene jeg fikk fungerte fint, og det var over på 10 minutter. Jeg kjente kun litt stikking, det var ubehagelig men overhode ikke vondt. Ønsker deg masse lykke til, det går nok veldig fint:-)

Skrevet

Hei,

jeg har relativt sterke menssmerter, men ikke under eggløsning. For meg var uttaket så og si smertefritt. Lokalbedøvelse og tablettene jeg fikk fungerte fint, og det var over på 10 minutter. Jeg kjente kun litt stikking, det var ubehagelig men overhode ikke vondt. Ønsker deg masse lykke til, det går nok veldig fint:-)

Tusen takk for svar :-) da er det jo ett lite håp for meg også da! Har jo vært så dum å lest om alle smertene enkelte får! Takk for lykke ønskninger!

Anonymous poster hash: 66c40...767

Skrevet

Samme her! Er veldig plaget med menssmerter og må ofte være hjemme fra jobb en dag ved mensen. Kan besvime og kaste opp. Har også måttet ta smertestillende ved el. Får ofte vondt dypt inni der ved innvendig ul, og var veldig engstelig.

Egguttaket gikk som en drøm! Fikk 1 paracett, 1 morfinlignende tablett og en kvalmestillende en time før. Kjente ikke at bedøvelsessprøyten i skjeden ble satt og ikke at de stakk gjennom skjedeveggen. Kjente bare så vidt da de gikk inn i eggstokkene og i eggposene, men det var ikke vondt i det hele tatt!

Derimot hadde jeg ganske vondt i magen senere på dagen og i dagene etter så ha paracett tilgjengelig. Det var særlig vondt å ha full blære, og å gå på do.

Lykke til! Det går nok kjempefint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...