Gjest cd0da Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Noen som har vært på kino med en 2-åring? Tenkte å ta jentungen med på den nye Tingeling filmen til lørdag og lurer på om noen har erfaring?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Jeg hadde med min 2åring på Frost her om dagen. Det gikk veldig fint. Hun ville ikke sitte så mye, så hun stod for det meste ved/mellom bena mine og koste seg meg popkorn og musikken i filmen. Ta med deg 2åringen og kos dere :-) Anonymous poster hash: feab4...d24
Gjest cd0da Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Takk for svar Da blir det nok en kinotur i helga ja Skal ho få kose seg maks!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Med 2 åringen min hadde det aldri i livet vært mulig! Han sitter eller står ikke i ro han vil være i aktivitet hele tiden. Til og med når han ser han ser på favorittfilmen sin så sitter han ikke i ro men går rundt å leker mens han ser på filmen. Hadde heller ikke fått han til å være stille så lenge,her går kjeften i ett hele dagen Men visst datteren din er mer roig av seg så går nok det sikkert helt fint Anonymous poster hash: c12a5...685
Gjest cd0da Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Ho satt helt rolig gjennom Polarekspressen og første Tingeling filmen så tror det er mulig
badgi Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 Vi hadde også vår 2åring med på Frost. Hun satt musestille gjennom hele filmen:)
Våryr ✿ Skrevet 11. februar 2014 #7 Skrevet 11. februar 2014 Vår gutt er nok alt for aktiv. Men kanskje opplevelsen av å gå på kino, hadde vært nok til å holde han i ro
Line-mamma til to herlige Skrevet 11. februar 2014 #8 Skrevet 11. februar 2014 Tok med jenta mi på karsten å petra på vinterferie, hu satt som et tent lys fra start til slutt:) skal nevnes at hun er stor fan å har begge kosedyrene.å de filmene som er ute;) trur ikke hu hadde sitti sånn på andre filmer.
fruktkake Skrevet 11. februar 2014 #9 Skrevet 11. februar 2014 Var på kino rett før min fylte to. Gikk supert! Hadde regnet med å kanskje måtte dra midt i filmen, men en kjærlighet på pinne sørget for at hun glemte at hun satt på mammas fang så lenge som hun gjorde. Hun fulgte med og var veldig engasjert også
mamma_til_verdens_beste Skrevet 11. februar 2014 #10 Skrevet 11. februar 2014 Vi har vært det med vår, men vi venter nok til han nærmer seg 3 tenker jeg. Gikk fint, men det ble litt for lenge å sitte stille.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #11 Skrevet 16. februar 2014 Drar opp denne igjen, orket ikke å lage enda en ny tråd om dette. Men saken er at jeg har har bestilt kinobilletter til Junior og meg til å se Frost i 2D, var den eneste filmen jeg tror han ville se, han nekter å se på Karsten og Petra på barnetv. Men så jeg aldersgrensen, googlet litt fordi jeg leser det er flere som drar med sine toåringer uten å bli stoppet. Hvor er sjansen for at vi blir stoppet og har noen i det hele tatt blitt spurt? Junior har jo sett To på rømmen og den med Jack Frost i og vært mildt sagt helt fascinert hele filmen. Så tror Frost bør gå bra, og om han blir utålmodig så får vi bare. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: 28681...551
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå