Gå til innhold

Kino med 2-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på kino med en 2-åring? Tenkte å ta jentungen med på den nye Tingeling filmen til lørdag og lurer på om noen har erfaring? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde med min 2åring på Frost her om dagen. Det gikk veldig fint. Hun ville ikke sitte så mye, så hun stod for det meste ved/mellom bena mine og koste seg meg popkorn og musikken i filmen.

Ta med deg 2åringen og kos dere :-)

Anonymous poster hash: feab4...d24

Skrevet

Takk for svar :) Da blir det nok en kinotur i helga ja :) Skal ho få kose seg maks! :)

Skrevet

Med 2 åringen min hadde det aldri i livet vært mulig!

Han sitter eller står ikke i ro han vil være i aktivitet hele tiden.

Til og med når han ser han ser på favorittfilmen sin så sitter han ikke i ro men går rundt å leker mens han ser på filmen.

Hadde heller ikke fått han til å være stille så lenge,her går kjeften i ett hele dagen :P

Men visst datteren din er mer roig av seg så går nok det sikkert helt fint :)

Anonymous poster hash: c12a5...685
Skrevet

Ho satt helt rolig gjennom Polarekspressen og første Tingeling filmen så tror det er mulig :P 

Skrevet

Vi hadde også vår 2åring med på Frost. Hun satt musestille gjennom hele filmen:)

Skrevet

Vår gutt er nok alt for aktiv. Men kanskje opplevelsen av å gå på kino, hadde vært nok til å holde han i ro ;)

Skrevet

Tok med jenta mi på karsten å petra på vinterferie, hu satt som et tent lys fra start til slutt:) skal nevnes at hun er stor fan å har begge kosedyrene.å de filmene som er ute;) trur ikke hu hadde sitti sånn på andre filmer.

Skrevet

Var på kino rett før min fylte to. Gikk supert! Hadde regnet med å kanskje måtte dra midt i filmen, men en kjærlighet på pinne sørget for at hun glemte at hun satt på mammas fang så lenge som hun gjorde. Hun fulgte med og var veldig engasjert også :)

Skrevet

Vi har vært det med vår, men vi venter nok til han nærmer seg 3 tenker jeg. Gikk fint, men det ble litt for lenge å sitte stille.

Skrevet

Drar opp denne igjen, orket ikke å lage enda en ny tråd om dette. 
Men saken er at jeg har har bestilt kinobilletter til Junior og meg til å se Frost i 2D, var den eneste filmen jeg tror han ville se, han nekter å se på Karsten og Petra på barnetv. 

Men så jeg aldersgrensen, googlet litt fordi jeg leser det er flere som drar med sine toåringer uten å bli stoppet. 

Hvor er sjansen for at vi blir stoppet og har noen i det hele tatt blitt spurt? 

Junior har jo sett To på rømmen og den med Jack Frost i og vært mildt sagt helt fascinert hele filmen. Så tror Frost bør gå bra, og om han blir utålmodig så får vi bare. Enkelt og greit. 

Anonymous poster hash: 28681...551

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...