Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Kan man få kontantstøtte hvis man f.eks har halv plass i barnehage!? Anonymous poster hash: 4519e...ebc
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Kommer helt an på åpningstidene i barnehagen Anonymous poster hash: 26d98...349
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Den blir i tilfelle redusert med tilsvarende. Anonymous poster hash: 33144...de3
MrsMilla Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Kan man få kontantstøtte hvis man f.eks har halv plass i barnehage!? Anonymous poster hash: 4519e...ebc Ja, du får halv kontantstøtte. sjekk på nav.no, der står satsene for gradert utbetaling
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Kan man få kontantstøtte hvis man f.eks har halv plass i barnehage!?Anonymous poster hash: 4519e...ebc Ja, du får halv kontantstøtte. sjekk på nav.no, der står satsene for gradert utbetaling Takk Men jeg forstår ikke dette med åpningstider, er det ikke normalt å ha åpent over 9 timer hver dag? lurer på å ha redusert plass første året, men vi må jo ha råd til det og... Anonymous poster hash: 4519e...ebc
☆☆☆ Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 Kan man få kontantstøtte hvis man f.eks har halv plass i barnehage!?Anonymous poster hash: 4519e...ebc Ja, du får halv kontantstøtte. sjekk på nav.no, der står satsene for gradert utbetalingTakk Men jeg forstår ikke dette med åpningstider, er det ikke normalt å ha åpent over 9 timer hver dag? lurer på å ha redusert plass første året, men vi må jo ha råd til det og... Anonymous poster hash: 4519e...ebc Vår bhg er open 6.45-17, det er alle dei kommunale bhg i kommunen det eg veit.
MrsMilla Skrevet 11. februar 2014 #7 Skrevet 11. februar 2014 Det er forskjellig fra barnehage til barnehage med åpningstider. Det må man vanligvis ta med barnehagen, mtp hvilke tidspunkter den halve plassen skal brukes. Dere kan ikke ha ni timer som mulighet, og kun sende typisk fire timer hver dag når det skulle passe. Vanligvis er det meningen at man skal dele plassen med et annet barn som også har deltid, typisk ett barn har mandag - onsdag, det andre tors-fre, eller tidlig/sent på dagen muligens?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #8 Skrevet 11. februar 2014 Det kommer an på timetallet. Her er bhg åpen fra 7.15 til 16.30, og da får man halv kontantstøtte om man har 2-dagersplass. Med 50% plass får man ingenting. Anonymous poster hash: 4fb77...7a0
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #9 Skrevet 11. februar 2014 På NAV sine sider står det "avtalt oppholdstid i barnehage) det står ikke noe om åpningstider (som jeg forsto det som sist jeg lette) Skjønner jo at man har tider å forholde seg til selvsagt. Står at opptil 19 timer kvalifiserer til halv kontantstøtte. Blir ikke helt klok :-) Hi Anonymous poster hash: 4519e...ebc
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #10 Skrevet 11. februar 2014 På NAV sine sider står det "avtalt oppholdstid i barnehage) det står ikke noe om åpningstider (som jeg forsto det som sist jeg lette) Skjønner jo at man har tider å forholde seg til selvsagt. Står at opptil 19 timer kvalifiserer til halv kontantstøtte. Blir ikke helt klok :-) Hi Anonymous poster hash: 4519e...ebc Avtalg oppholdstid er som regel det samme som åpningstid, med mindre barnehagen er veldig fleksibel og hjelpsom. Anonymous poster hash: 4fb77...7a0
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #11 Skrevet 11. februar 2014 På NAV sine sider står det "avtalt oppholdstid i barnehage) det står ikke noe om åpningstider (som jeg forsto det som sist jeg lette)Skjønner jo at man har tider å forholde seg til selvsagt.Står at opptil 19 timer kvalifiserer til halv kontantstøtte.Blir ikke helt klok :-)HiAnonymous poster hash: 4519e...ebc Avtalg oppholdstid er som regel det samme som åpningstid, med mindre barnehagen er veldig fleksibel og hjelpsom. Anonymous poster hash: 4fb77...7a0 Det er jo ingen barnehager som bare har åpent 19 timer i uka? Anonymous poster hash: 4519e...ebc
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #12 Skrevet 11. februar 2014 På NAV sine sider står det "avtalt oppholdstid i barnehage) det står ikke noe om åpningstider (som jeg forsto det som sist jeg lette)Skjønner jo at man har tider å forholde seg til selvsagt.Står at opptil 19 timer kvalifiserer til halv kontantstøtte.Blir ikke helt klok :-)HiAnonymous poster hash: 4519e...ebc Avtalg oppholdstid er som regel det samme som åpningstid, med mindre barnehagen er veldig fleksibel og hjelpsom. Anonymous poster hash: 4fb77...7a0 Det er jo ingen barnehager som bare har åpent 19 timer i uka? Anonymous poster hash: 4519e...ebc Nei, altså barnehagens åpningstid de dagene man har plass selvfølgelig. Du må som regel ha plass hele dager, men har hørt om noen barnehager som lar deg ha plass f.eks. 9-15 sånn at du kan ha 3 dager i uken. Anonymous poster hash: 4fb77...7a0
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #13 Skrevet 11. februar 2014 På NAV sine sider står det "avtalt oppholdstid i barnehage) det står ikke noe om åpningstider (som jeg forsto det som sist jeg lette)Skjønner jo at man har tider å forholde seg til selvsagt.Står at opptil 19 timer kvalifiserer til halv kontantstøtte.Blir ikke helt klok :-)HiAnonymous poster hash: 4519e...ebc Avtalg oppholdstid er som regel det samme som åpningstid, med mindre barnehagen er veldig fleksibel og hjelpsom. Anonymous poster hash: 4fb77...7a0 Det er jo ingen barnehager som bare har åpent 19 timer i uka? Anonymous poster hash: 4519e...ebc Nei, altså barnehagens åpningstid de dagene man har plass selvfølgelig. Du må som regel ha plass hele dager, men har hørt om noen barnehager som lar deg ha plass f.eks. 9-15 sånn at du kan ha 3 dager i uken. Anonymous poster hash: 4fb77...7a0 aha!! Da kobler jeg ;-) men på nav står det pr uke, derfor jeg ikke hang helt med :-) så om Barnehagen er åpen fra 7.15-16.30 så får man ikke noe? Det overstiger jo 8 timer som da ville blitt 19 om man hadde to dager... Anonymous poster hash: 4519e...ebc
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #14 Skrevet 11. februar 2014 På NAV sine sider står det "avtalt oppholdstid i barnehage) det står ikke noe om åpningstider (som jeg forsto det som sist jeg lette)Skjønner jo at man har tider å forholde seg til selvsagt.Står at opptil 19 timer kvalifiserer til halv kontantstøtte.Blir ikke helt klok :-)HiAnonymous poster hash: 4519e...ebc Avtalg oppholdstid er som regel det samme som åpningstid, med mindre barnehagen er veldig fleksibel og hjelpsom. Anonymous poster hash: 4fb77...7a0 Det er jo ingen barnehager som bare har åpent 19 timer i uka? Anonymous poster hash: 4519e...ebc Nei, altså barnehagens åpningstid de dagene man har plass selvfølgelig. Du må som regel ha plass hele dager, men har hørt om noen barnehager som lar deg ha plass f.eks. 9-15 sånn at du kan ha 3 dager i uken. Anonymous poster hash: 4fb77...7a0 aha!! Da kobler jeg ;-) men på nav står det pr uke, derfor jeg ikke hang helt med :-) så om Barnehagen er åpen fra 7.15-16.30 så får man ikke noe? Det overstiger jo 8 timer som da ville blitt 19 om man hadde to dager... Anonymous poster hash: 4519e...ebc Det stemmer, med den åpningstiden kan du ha maks 40% plass hvis du vil ha halv kontantstøtte. Anonymous poster hash: 4fb77...7a0
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #15 Skrevet 11. februar 2014 På NAV sine sider står det "avtalt oppholdstid i barnehage) det står ikke noe om åpningstider (som jeg forsto det som sist jeg lette)Skjønner jo at man har tider å forholde seg til selvsagt.Står at opptil 19 timer kvalifiserer til halv kontantstøtte.Blir ikke helt klok :-)HiAnonymous poster hash: 4519e...ebc Avtalg oppholdstid er som regel det samme som åpningstid, med mindre barnehagen er veldig fleksibel og hjelpsom. Anonymous poster hash: 4fb77...7a0 Det er jo ingen barnehager som bare har åpent 19 timer i uka? Anonymous poster hash: 4519e...ebc Nei, altså barnehagens åpningstid de dagene man har plass selvfølgelig. Du må som regel ha plass hele dager, men har hørt om noen barnehager som lar deg ha plass f.eks. 9-15 sånn at du kan ha 3 dager i uken. Anonymous poster hash: 4fb77...7a0 aha!! Da kobler jeg ;-) men på nav står det pr uke, derfor jeg ikke hang helt med :-) så om Barnehagen er åpen fra 7.15-16.30 så får man ikke noe? Det overstiger jo 8 timer som da ville blitt 19 om man hadde to dager... Anonymous poster hash: 4519e...ebc Det stemmer, med den åpningstiden kan du ha maks 40% plass hvis du vil ha halv kontantstøtte. Anonymous poster hash: 4fb77...7a0 Tusen takk for mating med skje :-) Anonymous poster hash: 4519e...ebc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå