Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Flere MA og SA. Fått time for utredning i april. Oppdaget for et par dager siden jeg var gravid. Jeg hadde tenkt å ringe sykehuset for å spørre om jeg kan komme før april. Men jeg er veldig dårlig på slikt og gruet meg veldig. Vil ikke mase liksom. I dag gikk jeg nytt brev fra sykehuset der jeg har fått en avbestillingstime neste uke alt HVIS jeg vil ha den. Ser det er gynekologen som utførte utskrapning sist gang jeg mistet som har signert brevet. Har kjemp god følelse nå. Håper dette er et tegn på at alt er på MIN side denne gangen. Ingen mening med dette innlegget. Et slags dagboknotat for egen del. Litt lettet nå i allefall. :-) Anonymous poster hash: 11d34...5db
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Lykke til! Anonymous poster hash: c1185...df1
Silverfox Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Krysser alt som krysses kan for dere :-)
PrinsesseHengepupp Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Håper det går bare godt Men ring og si ifra at du er gravid på nytt, slik at gyn er forberedt på hva dere skal gå gjennom. Lykke til =)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 Takker for lykkeønskninger. :-) Anonymous poster hash: 11d34...5db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå