Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Hvordan er deres forhold til svingermor? Jeg prøver gang på gang å være grei å slippe henne inn, men hun respekterer ikke mine grenser. Hun kan komme hjem til oss lager system i hyller, jeg forteller henne noe i fortrolighet og vips kommer det ut! Hun er spesielt på meg ang sønnen og hvordan han er her hjemme. F.eks: Sier jeg at han ikke har vert så mye hjemme i det siste og vert mye på farten, men det går fint og hun trenger ikke si noe til han om det. Er hun på tråden til han en stund etterpå og kjefter og smeller på han. Da har hun såklart gjort ting verre en hva jeg egentlig sa, og han blir forbanna på meg siden jeg blandet inn henne. Fra min sin side var det aldri slik at hun skulle kjefte på han osv, det sa jeg til henne også. Mor og sønn er i tottene på hverandre hele tiden, på morsdagen var vi hos henne på middag og jeg enda opp med å sitte på et soverom med barna for sambo og svigermor krangla (høyt, banning, skjellig og smelling)! Jeg er ingen person som verken liker eller er flink til å lyve, da hun spør om han er hjemme og gjør ditt og datt har jeg problemer med å si ja da jeg egentlig synest jeg har sett han for lite i det siste. Tror jeg må slutte snakke med svigermor! Det er bråk hver gang, og jeg føler hun lurer meg til å si "For mye".. Anonymous poster hash: e8cfb...754
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Jeg blir så lei, dette er faktisk voksene mennesker! De oppfører seg som hund og katt, sambo er 30år!? Hallo?! Hi Anonymous poster hash: e8cfb...754
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Du er ikke den eneste som river deg i håret av svigermor, men det er neppe noen trøst.. Anonymous poster hash: 84a43...845
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Min eks er 38, og han og moren og til tider faren , holder på sånn til stadighet.. Er så glad jeg ikke er sammen med den mannen mer. Anonymous poster hash: bb52e...719
samlex Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Har verdens skjønneste svigermor! Mye lettere å forholde seg til enn min egen mor 😉
piranha Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 Har et veldig godt forhold til svigermor Føler jeg er heldig, vi snakker godt sammen og det er aldri noe drama
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #7 Skrevet 11. februar 2014 Prøver å akseptere svigermor, men hun er falsk og provoserende. Blæh. Anonymous poster hash: 36950...bee
LittLykkelig Skrevet 11. februar 2014 #8 Skrevet 11. februar 2014 Min svigermor er det mennesket jeg liker minst; drama, selvsentrert, irriterende, intens, respekterer ingen andre enn seg selv, truer og manipulerer. Holdte på å bli syk av henne, hun gjorde livet mitt til et mareritt. Så jeg har ingen kontakt med henne nå (bare sambo og ungene til nød) og jeg har aldri hatt det bedre. Good riddens!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå