hildusmid Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Jeg sluttet på p-piller for ca. 3 uker siden. Skal altså ha mensen neste uke. Uken før jeg sluttet på pilla gikk jeg på en kur som mest sannsynlig gjorde at pilla ikke funket (kunne ikke ha sex den uken uansett). Men jeg har allerede i en uke hatt sterke mens lignende kramper/murring i magen. Vært sånn at jeg automatisk har løpt på do fordi jeg var redd for å plutselig få mensen selv om jeg akkurat hadde hatt det... Så det er ingen innbilning. Har også hatt en følelse av å være øm eller støl nederst inne i magen. Har ikke noe kvalme eller ømme bryster. Har ørlite vondt i det ene brystet, men da må jeg kjenne etter. Har vært ganske trøtt og følsom den siste uka. I tillegg har jeg hatt tykk hvit utflod i ca to uker.. Er det virkelig mulig at jeg kan være gravid allerede?? Noen som har opplevd svake tegn så tidlig? Eller i det hele tatt blitt gravid første uka etter pille-stopp??
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Jeg glemte bare ei pille jeg, to ganger.... Og jeg fikk to barn som følge av det ;-) noen er mer fruktbare enn andre. Ta en test så ser du :-) lykke til!
hildusmid Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2014 Oi, såpass ja Får vel ta en test, det er vel den sikreste måten å finne ut av det på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå