Gå til innhold

Hva hjelper mot vonde ledd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min svigermor sliter sånn med vonde ledd og vond rygg. Skulle gjerne gitt henne noe som kan hjelpe mot dette.. Men jeg aner ikke hva. Finnes det noe som kan kjøpes? Et varmeteppe av noe slag? Eller noe annet?

Tenkte å få henne i et kurbad eller massasje eller noe sånt, men det finnes ikke der hun bor desverre.

Noen som har tips?

Og om noen vet om medisiner el.l som jeg kan tipse henne om så kom gjerne med det!

Anonymous poster hash: b06d7...d2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kusina mi anbefalte noe for min mor, men hun har ikke prøvd det enda, det er en olje ala Omega 3, men har visst en enda bedre effekt på blant annet ledd. Jeg skal sjekke det opp for jeg husker ikke navnet her og nå. Kusina mi har i allefall fått "ett nytt liv" etter årevis med ledd og muskelplager. 

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Kusina mi anbefalte noe for min mor, men hun har ikke prøvd det enda, det er en olje ala Omega 3, men har visst en enda bedre effekt på blant annet ledd. Jeg skal sjekke det opp for jeg husker ikke navnet her og nå. Kusina mi har i allefall fått "ett nytt liv" etter årevis med ledd og muskelplager.

Selolje? :) fungerer fint det :)

Skrevet

Vekttap om hun er overvektig, og trening som er god for ledd, f.eks svømming.

Anonymous poster hash: 1acb2...23b

Skrevet

Takk for svar:) vil veldig gjerne vite hva slags olje det var!

Hun er faktisk undervektig, og basseng har hun ikke i nærheten.. Men mener å ha lest at varmt vann skal hjelpe? Hva med boblebad?

Anonymous poster hash: b06d7...d2f

Skrevet

Varmeteppe er bra for mine ledd.. Massasje og voltaren 25 mg eller 50 mg. Får kjøpt på apotek eller resept hos lege.

Anonymous poster hash: a5f46...330

Skrevet

Heat lotion fra aloevera eller forever living eller hva det heter nå.

Skrevet

I min familie har vi skikkelige dårlige gener og de fleste har en eller annen form for revmatisk diagnose, og selv om det bare er reseptbelagte medisiner som hjelper skikkelig er det faktisk en del man kan gjøre selv...

Kosthold har mye å si, det er viktig å få i seg nok essensielle oljer og et godt omega-produkt bør man absolutt koste på seg. Ellers har kostholdet en del å si også for betennelser i kroppen, en del mat hisser opp betennelser mens annen mat kan hjelpe kroppen og bekjempe betennelser. Google litt og se hva en bør spise mer av og hva man bør spise mindre av.

Min mamma elsker sin varmepose med gryn i, lurer på om det er byggryn. Den kan hun legge i microen så den blir varm også forme den rundt den vonde ryggen og nyte varmen.

Anonymous poster hash: 4e226...ea9
Skrevet

Har faktisk hatt god effekt av nypepulver.

Anonymous poster hash: 499e8...ffe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...