Gå til innhold

Sex i sofaen da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden en virket helt i sjokk da jeg nevnte at vi faktisk kan ha sex i sofaen av og til. Og andre steder i huset for den saks skyld.

Er dette noe dere også gjør av og til? Og om andre steder i huset, hvor?

Anonymous poster hash: d0d34...6c7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ok så lenge det ligger noe mellom oss og sofatrekket haha!

På badet, kjøkkenet, dusjen.. Der det passer egentlig :D

Anonymous poster hash: c6e03...226

Skrevet

Ja. Hatt sex i alle rommene utenom barnerommet :)

Skrevet

Tja. Når du nevner det er nysofan ikke innkjørt enda så jeg tror vi må gjøre noe med det så snart muligheten byr seg :-D

Skrevet

Herregud, nei, jeg kunne jo få brødsmuler i rumpa!

Anonymous poster hash: 5133e...4a2
Skrevet

Nei, ikke etter vi fikk barn

Anonymous poster hash: 114f4...bb0
Skrevet

Etter jeg fikk barn å kun har ett soverom så blir det alltid sofaen vi har sex på.

Skrevet

Mmmmmm... I kveld skal jeg på et aldri så lite sex-besøk til en.. Og da blir det nok sex i sofaen før vi evt kommer oss på soverommet :D Hva er egentlig galt med det? Ikke alle som bare har misjonær i senga med lyset av :P

Og sæden havner enten i munnen min eller så holder jeg den inni hufsa til jeg kommer meg på badet ;)

Anonymous poster hash: 72a11...ffd

Skrevet

Mmmmmm... I kveld skal jeg på et aldri så lite sex-besøk til en.. Og da blir det nok sex i sofaen før vi evt kommer oss på soverommet :D Hva er egentlig galt med det? Ikke alle som bare har misjonær i senga med lyset av :P

Og sæden havner enten i munnen min eller så holder jeg den inni hufsa til jeg kommer meg på badet ;)

Wow, er det vanlig å være så sterk i hufsa? :P

Anonymous poster hash: d6d2c...b3c

Skrevet

Aner ikke :P Ikke noe jeg pleier å spørre mine venninner om liksom ;) Er det ikke? Kniper bare, så holder det seg på plass til jeg finner noe egnet å tørke det bort med ;)

Skrevet

Er det mer vanlig å være så slapp da? Jeg har heller ikke noe problem med å holde ting "innabords" til jeg kommer meg på do eller til papir. Og jeg har født flere barn.

Anonymous poster hash: ee47a...794

Skrevet

Aner ikke :P Ikke noe jeg pleier å spørre mine venninner om liksom ;) Er det ikke? Kniper bare, så holder det seg på plass til jeg finner noe egnet å tørke det bort med ;)

Her renner det ut med en gang, selv om jeg ligger på rygg. Kanskje det er mannen min som spruter ekstra mye. :P

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Sex på sofaen er "gull verdt" ;) Tok vår første raske på "nye" sofaen i nye huset for litt siden :P Men, passer på at ungene sover når vi er utenfor soverommet, slipper man å overraskes :P hehe

Skrevet

Her renner det ut med en gang, selv om jeg ligger på rygg. Kanskje det er mannen min som spruter ekstra mye. :P

Kommer ikke an på mengden her i allefall ;)

Skrevet

Sex på sofaen er "gull verdt" ;) Tok vår første raske på "nye" sofaen i nye huset for litt siden :P Men, passer på at ungene sover når vi er utenfor soverommet, slipper man å overraskes :P hehe

Dem kan fort våkne og gi deg en overaskelse læll! :P

Anonymous poster hash: 8822b...760

Skrevet

Har ofte sex i sofaen... det er da ikke så vågalt? Fikk han sjokk av det hehe... utfordre han da... spør om kjøkkenbordet eller kjøkkenbenken;-)

Anonymous poster hash: 903e2...432

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Dem kan fort våkne og gi deg en overaskelse læll! :P

Anonymous poster hash: 8822b...760

Enda ikke hendt på 3 år.. Og her vi bor nå, er det lydt mellom første og andre etasjen, så vi hører de over gulvet oppe, forskjellen er farta på gutten når han ikke har sovet, og når han har sovet.. Jentungen gråter som regel når hun våkner stakkars, så hun er en alarmklokke i seg selv.

Skrevet

Ja, Sofa er veldig vanlig:)

Anonymous poster hash: 54220...57c
Skrevet

Etter jeg fikk barn å kun har ett soverom så blir det alltid sofaen vi har sex på.

samme her :)

Skrevet

Har hatt sex i sofaen ja, har skinnsofa som jeg kan vaske nå i det minste :P

Skrevet

Siden en virket helt i sjokk da jeg nevnte at vi faktisk kan ha sex i sofaen av og til. Og andre steder i huset for den saks skyld.

Er dette noe dere også gjør av og til? Og om andre steder i huset, hvor?

Anonymous poster hash: d0d34...6c7

Har sex i sofaen rett som det er :)

Anonymous poster hash: 57607...9a7

Skrevet

Trodde verkligen att dom flesta hade sex andra ställen än sängen. Ville aldrig gått hem till vänner och funderat på om som har haft sex i soffan eller på köksbordet. Hur kan man tycka att det är äckligt? "Alla" mina vänninor har haft sex i sin soffa så vi måste vara etter väldigt äckligt gäng vänner.

Anonymous poster hash: 3f7a1...a1c
Skrevet

Nei, ikke etter vi fikk barn

Anonymous poster hash: 114f4...bb0

Her er det omvendt ;)

Anonymous poster hash: 46dfd...8f0

Skrevet

Har benyttet oss av sofaen noen ganger, ja, men aldri uten å ha et håndkle eller noe imellom. Ikke så veldig fan av flekker på sofaen, og iallefall ikke sånne...;-)

Anonymous poster hash: 726ac...c51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...