Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Jeg er en person som er livredd for å snakke i store forsamlinger og skal gifte meg til sommeren, så var det det med å holde tale til mannen, noe jeg gruer meg skikkelig til. Men så tenkte jeg å heller lage video med bilder av oss, skrive litt om oss og ha fin musikk i bakgrunnen. Tenkte blant annet på Bruno mars-marry you. Hvis dette var en god ide, hvilke andre sanger passer til en sånn "tale" ? Anonymous poster hash: 0ae91...4f1
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Det er en veldig god ide. Har tenkt samme tanken, og er snart ferdig med å finne bilder, må bare få de i rekkefølge og finne et bra redigeringsprogram. Har ikke tips til sanger enda, annet enn "The way you look tonight". Anonymous poster hash: 2efcd...de4
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 fly With me...(sang) http://www.youtube.com/watch?v=Bb9EU_JqIOw from tihis moment - Shania Twain hvis du ikke skal lage film, så er det kanskje en ide å skrive talen som et eventyr... så kan du bare lese det rett fra papiret Anonymous poster hash: ac604...5e7
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Fin ide, men ikke lag den for lang. Det er begrenset hvor lenge det er interessant for andre å sitte å se på hundreogørten bilder av to mennesker. Anonymous poster hash: 2d797...bd2
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 En sang som betyr noe for dere begge vil passe best synes jeg. Anonymous poster hash: 87c20...daa
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 Den må være veldig kort og du må sørge for at alle ser. Slike hilsner er som regel forferdelig kjedlige uansett om de er godt lager, men løser problemet for deg. Skjær ned til maks 3 minutter og få med noe mer interessant enn perfekte kjærestebilder så blir det sikkert bra. Anonymous poster hash: 868c2...b9e
Himmel og hav Skrevet 11. februar 2014 #7 Skrevet 11. februar 2014 Det hørtes ut som en fin måte å gjøre det på. Flett gjerne inn litt humor, så det ikke bare blir kosemose, så blir det kjempebra. Jeg er enig i at det ikke bør bli for langvarig, men 3 minutter synes jeg var veldig kort. Har du variasjon i temaene, litt tekst innimellom (om du ikke vil lese selv, eller lese inn kommentarene, så kan du lage tekst ala stumfilm mellom bildene) så blir det underholdende å se på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå