Gå til innhold

forb##### tv2 asså....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor sende de for eksempel curling da ?? de skryter av tv2 zebra men neida......piss assååååååå

Anonymous poster hash: 05d9e...441
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet at det ikke går nå da men ,jeg byttet kanal tidligere i dag når de sa det gikk på zebra....men nei....

Skrevet

Tror de har sagt feil der. Curlingen er vel på sportskanalen. Men mye mer spennende med langrenn😎

Skrevet

Tv2 sportskanalen. Hva er egentlig problemet med at tv2 sender OL? Mye syting, men HVA er problemet? Bortsett fra reklameavbrudd så ser jeg ikke grunnen til all sytinga.. Men det er kanskje påkrevet å klage på TV2 siden "alle" andre gjør det..

Anonymous poster hash: 7d6d4...4c9

Skrevet

Vel, her ramla plutselig hele tv2 bort. Faen.

Anonymous poster hash: fbc61...259

Skrevet

Curling gikk på tv2 sport i dag, zebra i går. Litt usikker på hvor det går i morgen dog.

Skrevet

Tv2 sportskanalen. Hva er egentlig problemet med at tv2 sender OL? Mye syting, men HVA er problemet? Bortsett fra reklameavbrudd så ser jeg ikke grunnen til all sytinga.. Men det er kanskje påkrevet å klage på TV2 siden "alle" andre gjør det..

Anonymous poster hash: 7d6d4...4c9

Er vel all reklamen samt poppiskjendiser som kommentatorer, Kjendiser som har null peiling på vintersport. Er ikke eksdama til Northug også der som kommentator? Hun som verken har journalistutdanning, peiling på vintersport eller noe annen peiling egentlig bortsett fra å være pen og eksen til Northug?

Anonymous poster hash: 58e5a...7cf

Skrevet

takk takk...måtte bare høre her, jeg er så irritert på hele ol at det er så vidt jeg gidder å prøve å få med meg noe....takke meg til NRK og lisens

HI

Skrevet

Jeg liker ikke at OL er på tv2.

Skjønner at tv2 er nødt til å sende reklame, men skulle heller ha sett at nrk hadde rettighetene til OL.

De har heldigvis ikke hatt reklamebrudd under langrennssprinten idag, men syntes det ødela litt å ha reklamepause midt under 3 mila på søndag.

Betaler gladelig nrklisens og får ol tilbake til nrk

Anonymous poster hash: 96165...b18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...