oslofrk Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Vi skal snart på tur og jeg er så usikker mht hvor langt inn på flyplassen jeg skal beholde vognen. Lille liker seg i vogn, så for hennes del er det kanskje best, men da må jeg jo dra på den digre pampack'en inne på flyplassen, i tillegg til vogn og håndbagasje.. Alternativet er å ha henne i bæresele og sjekke inn vogn ved innskjekking, men hun er ganske tung og ikke såå glad i bæring om jeg står stille.. Tips mottas med takk!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Prapacken må vel sjekkes inn som spesialbagasje, så den får du nok ikke ta med deg så langt inn på flyplassen. Da må du i såfall ta med den en trille også. Det beste er nok bæretøy Anonymous poster hash: 4cafa...80d
Gjest Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Stort sett så må du levere i fra deg vognen ved innsjekk. Men jeg har hatt med både vogn og prampack helt inn til flyet noen ganger De er litt "snillere" hvis det er et rutefly enn charter hvor det kanskje er 50 vogner som skal være med
Mine 3 småtroll! Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Vi har fått ha med prampacken helt inn til flydøra. Dette både med Norwegian og Ryanair. De har viset et eget bagasjerom som kan brukes til sånt forutsatt at det ikke allerede er fylt opp med rullestoler eller andre ting som prioriteres før barnevogner. Dette er ikke så lett å vite på forhånd. Vi har flydd mange ganger og det har aldri vært noe problem for oss i hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Kan denne være en ide? http://www.barnashus.no/trunki-barnekoffert-gul-veps-5055192200443.html Anonymous poster hash: 6c557...e1b
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 Jeg fikk låne vogn etter egen var innsjekket. Den kunne lånes til gaten og leveres der. Eget teppe i så gikk det så bra arte Anonymous poster hash: 4925c...d53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå