Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Jeg begynte på cerazette etter fødsel, fikk igjen mensen etter 13mnd og den var regelmessig hver mnd i fire mnd og plutselig fikk jeg ikke mer mens. Tok da en graviditetstest som var negativ. Nå er det fire mnd siden jeg hadde mensen sist. Tok sist en test for 6 uker siden som var negativ. Men jeg føler meg gravid. Er kjempe trøtt og har kjent små bevegelser i magen!??! Vanlig å ha mens regelmessig og plutselig miste den? Anonymous poster hash: fec3a...405
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Helt vanlig å miste mensen på cerazette. Det var det eneste positive med de synes jeg Anonymous poster hash: 4cdbf...9b8
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Huff.. ja. Men syns det var merkelig at jeg fikk mensen regelmessig i fire mnd og plutselig var det stopp. Føler jeg innbiller meg at jeg er gravid siden jeg ikke får mensen. Men greit og slippe mensen da :-) HI Anonymous poster hash: fec3a...405
Mamma_til_2 Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 slik har jeg det og, skal bytte til kobberspiral når eska jeg har nå er tom, gidder ikke mere usikkerhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå