Gå til innhold

Når forvente rutiner på babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er 3 uker i dag og sover til alle døgnets tider. Spiser også til alle døgnets tider.

Anonymous poster hash: d0a81...5be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved ca 3 mnd, begynner mange å kunne tilpasse seg rutiner. noen finner de selv, andre må ha litt hjelp.

Forøvrig helt normalt at en på 3 uker ikke har rutiner.

Anonymous poster hash: 0da43...63c
Skrevet

Tidligst 3 mnd!!

Anonymous poster hash: b7c92...a66
Skrevet

Takk. Godt å ha noe å se frem til.

Anonymous poster hash: d0a81...5be

Skrevet

Tja, her har vi begynt så smått med rutiner fra dag 1 med alle våre 3. Det er jo du som forelder som må begynne med rutiner..... Babyene klarer ikke å få dem inn helt av seg selv ;) Ved 5-6 uker hadde våre babyer en ganske klar rutine i løpet av dagen. Da visste vi omtrent når det var søvn og mat. Stort sett til samme tider. Ved 3 mnd alder, som noen skriver her, hadde våre barn hatt rutiner på både søvn og mat i lang tid.

Anonymous poster hash: a968a...e11

Skrevet

Tja, her har vi begynt så smått med rutiner fra dag 1 med alle våre 3. Det er jo du som forelder som må begynne med rutiner..... Babyene klarer ikke å få dem inn helt av seg selv ;) Ved 5-6 uker hadde våre babyer en ganske klar rutine i løpet av dagen. Da visste vi omtrent når det var søvn og mat. Stort sett til samme tider. Ved 3 mnd alder, som noen skriver her, hadde våre barn hatt rutiner på både søvn og mat i lang tid.

Er sånn her og. Forventer ikke at en 5uker gammel baby følger klokken, men man kan fint finne en rutine i babyens rytme. Babyer elsker rutiner og at de vet hva som skal skje, men det handler ikke om klokken, heller at de for eksempel får kos og litt leking før det er mat og søvn.. og etter hvert kan man styre dette inn mot tidsunkter man selv vil, etter hvert.

Anonymous poster hash: e5e8b...bb7

Skrevet

Man vet aldri hva man kan forvente av en baby da ;) Mange forskjellige perioder, vips så vil babyen ha en helt annen døgnrymte osv osv. Alle babyer er forskjellige. Jeg var sååå glad når babyen min begynte å sove hele natta når han var 3 mnd, men plutselig når han var 5 mnd sluttet han med det, frem til han var 7 mnd. Så jeg tar alt som det kommer. 

De første mnd er jo unntakstilstand, hvor det meste handler om å mate og sove :) 

Anonymous poster hash: b7c92...a66
Skrevet

synes rytmen begynte å falle på plass da min var 4 mnd.

Skrevet

Næsj... To år..haha

Anonymous poster hash: 6f580...f13

Skrevet

Rutiner på dagtid har eg aldri stressa med. Leggetid kom ca ved 2 mnd med begge.

Skrevet

TJA , 28 ÅR KANSKJE

Anonymous poster hash: cdc4f...cee
Skrevet

TJA , 28 ÅR KANSKJE

Anonymous poster hash: cdc4f...cee

:-D

Anonymous poster hash: 366d6...fa8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...