Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Ikke gravid. Men hoppet over mensen sist (P-piller).Jeg blødde iblant, hele uka, uansett jeg hoppet over sukkerpillene.. Nå er det 4 piller igjen til sukkerpillene, og idag våknet jeg til en blodpøl i senga. Er dette noe jeg burde få panikk over eller er det normalt når en hopper over? Anonymous poster hash: 2fcd0...4f0
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Det kan variere litt fra pillemerke til pillemerke og fra person til person om det funker å hoppe over mens. Jeg går på Loette og kan hoppe over en gang, men om jeg forsøker å hoppe over neste også, så kommer mensen etter noen dager uansett. Anonymous poster hash: 822f1...fbd
PrinsesseHengepupp Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Normalt. Selv får jeg alltid mens 3-4 dager før juksepillene når jeg går på piller, og det nytter dermed ikke å forsøke å hoppe over, da blir det baaare kluss.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Skal jeg bare fortsette som normalt med pillene og ta sukkerpillene som alltid? (Leste at en måtte slutte på hele pilla, og begynne på nytt). Anonymous poster hash: 2fcd0...4f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå