Gå til innhold

Noen som "ser" her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker å ha god kontroll på ting og er ikke ofte jeg mister noe, men synes jeg nå som småbarnsmor har blitt litt mer distre :( og nå klarer jeg ikke å finne det fine teppet bestemor strikket til minstemann. Mener jeg har lett over alt og begynner å bli bekymret for at det er mistet. Er ikke noen som ser her? som kan se hvor det evt ligger?

Anonymous poster hash: d971c...97a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe:) når jeg legger inn søk på teppet, så ser jeg bare trekanter.. Hmm. Beklager. Jeg kan ikke hjelpe mer enn det:(

Anonymous poster hash: 4c3da...1ce

Skrevet

Hmm, vet ikke om jeg kan tolke det til noe ;) men takk for forsøket :)

Anonymous poster hash: 744a1...571

Skrevet

He he, kanskje du fikk opp feil teppe, har også ett som er sydd av trekanter ;)

hi

Skrevet

du har ikke vært på noe reise eller noe? Ser koffert... hardbag. aner ikke hvorfor.. kanskje det ligger i nærheten av en koffert e.l. ellers kan det bety noe annet...

Anonymous poster hash: 7807c...556
Skrevet

Det ligger blandt noe hvitt, rosa og sort, krøllet nedi noe, kanskje en oppbevaringsboks

Anonymous poster hash: 946c8...f83
Skrevet

Det er mulig. Jeg får fortsatt opp trekanter og en hattehylle.. Eller en annen hylle som er ganske høyt opp.

Anonymous poster hash: 4c3da...1ce

Skrevet

Har ikke hatt det med på reise, men skal sjekke i og rundt koffertene våre og nedi ting. kjenner ikke umiddelbart igjen fargene på noe spesielt, men kan godt ligge nedi noe...

Takker og bukker for tipsene!

hi

Skrevet

Da skal jeg kikke i høyden og :)

Er dessverre på jobb så får ikke sett med en gang...men klarer ikke slutte å tenke på det!

Flere tips mottas gjerne!

hi

Skrevet

Da kan jeg fortelle at jeg fant teppet! Det lå inni en svart vognpose som lå i en haug med tøy/bamser med flere farger, men mye rosa og hvitt (jenta sitt soverom) og faktisk rett ved det teppet med trekanter som er sydd sammen :)

Takk for tips alle sammen!

Skrevet

I høyden... andre etasje.. ser en kurvstol og en slags kiste/lav seng ... blå farge. ..

Anonymous poster hash: ac6c8...d8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...