Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Jeg har en svigerinne som er en smule irriterende. Siste nytt er Facebook. Hun og broren min harselerer stadig over hvor teite folk er som skriver på fb. Det siste halvåret har svigerinne stadig fått med seg ting jeg skriver på fb. Jeg skriver småting kanskje annenhver dag og har mange venner som synes jeg er morsom. I begynnelsen var svigerinnen min litt flau og fortalte at hennes mor oppdaterte henne. Nå eier hun ikke skam og oppdaterer feks min mormor om hva jeg skriver der! Hun logger seg inn som sin mor og skriver aldri noe, men refererer til og harselerer over ting jeg skriver, i felles familieselskaper. Har vurdert å slette henne (moren), men det føles litt teit.. Noen som har en god ide på hvordan sette henne litt på plass på en snedig måte? Anonymous poster hash: 8d198...b73
Våryr ✿ Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Slik jeg forstår deg, har ikke svigerinnen din Facebook? Jeg hadde skjult alle statuser og bilder for moren hennes.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Kan du ikke bare lage deg grupper, da? Sånn at det kun er de folka som du virkelig ønsker skal se dine statusoppdateringer som ser dem?Du kan lage egen gruppe for familiemedlemmer som du ønsker skal se og en annen gruppen for resten av gjengen. Du kan lage så mange grupper du måtte ønske og poster statuser i henhold til hvilken gruppe du ønsker skal ha innsyn. Så slipper du 'hevn' og du slipper problemstillingen noe mer.. Anonymous poster hash: dcc7c...1e1
Himmel og hav Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Siden det var to like tråder med svar i begge, så har jeg flettet emnene sammen. Himmel og hav Brukermoderator
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Ærlig talt så hadde jeg bare sagt til henne neste gang hun harselerer på din bekostning: "Jeg synes du skulle fått deg en egen facebook-konto *****, så slipper du å snoke på din mors. For du må jo være nyskjerrig siden du bruker hennes konto??"
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 Ja, jeg ville valgt å lagt moren til begrenset profil.. Du kan evt skjule de statusoppdateringene du vet vil bli harselert med, for moren.. da kan de hverken se innlegget eller evt liker og kommentarer til det aktuelle innlegget.. Anonymous poster hash: b1ad0...b44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå