Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Hva tror dere? Jeg tror desverre han blir dømt- tror de vil gjøre alt for å holde på han. Siden han ikke har noe drapsdom på seg fra før, tror jeg den vil komme nå. Anonymous poster hash: 247ef...21f
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Korrupt hele gjengen. Anonymous poster hash: 0892c...d1d
Gjest Julia1984 Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Helt latterlig sak. Kongo har bare opprettet dette for å ha en drapsdom på han. Kripos var med og etterforsket og fant ingen bevis for at det var en kriminell handling!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Tragisk hvis han blir dømt, men det overrasker meg ikke hvis han blir det. Anonymous poster hash: 71f71...f2d
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Veldig vansklig sak å ta stilling til. Jeg kan ikke si jeg har noen stor tilltro til det kongoleiske rettsystemet, men jeg har neimen ikke stor tiltro til ærligheten til French heller. Jeg har rett og slett ingen formening om hvorvidt han er skyldig eller ikke. Anonymous poster hash: 039fe...dc5
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 Ja, tydelig at korrupsjonen regjerer. Må være fortvilende å være der nede som mamma; se at sønnen trenger legehjelp uten å få det. I tillegg hadde han blitt banket i helgen. Skjønner ikke at han holder ut! Ikke at han har så masse valg, men.. Anonymous poster hash: 247ef...21f
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #7 Skrevet 11. februar 2014 Veldig vansklig sak å ta stilling til. Jeg kan ikke si jeg har noen stor tilltro til det kongoleiske rettsystemet, men jeg har neimen ikke stor tiltro til ærligheten til French heller. Jeg har rett og slett ingen formening om hvorvidt han er skyldig eller ikke. Anonymous poster hash: 039fe...dc5 Har du ikke tro på Kripos heller? De har jo tross alt slått fast at han ikke er skyld i Molands død. Anonymous poster hash: 247ef...21f
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #8 Skrevet 11. februar 2014 Veldig vansklig sak å ta stilling til. Jeg kan ikke si jeg har noen stor tilltro til det kongoleiske rettsystemet, men jeg har neimen ikke stor tiltro til ærligheten til French heller. Jeg har rett og slett ingen formening om hvorvidt han er skyldig eller ikke. Anonymous poster hash: 039fe...dc5 Har du ikke tro på Kripos heller? De har jo tross alt slått fast at han ikke er skyld i Molands død. Anonymous poster hash: 247ef...21f De har vell egentlig ikke slått fast det. Det er enighet om at Moland døde av henging, men så vidt jeg vet er det ingen klare beviser for hverken at han gjorde det helt selv eller at han "fikk hjelp". Anonymous poster hash: 039fe...dc5
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #9 Skrevet 11. februar 2014 Veldig vansklig sak å ta stilling til. Jeg kan ikke si jeg har noen stor tilltro til det kongoleiske rettsystemet, men jeg har neimen ikke stor tiltro til ærligheten til French heller. Jeg har rett og slett ingen formening om hvorvidt han er skyldig eller ikke. Anonymous poster hash: 039fe...dc5 Har du ikke tro på Kripos heller? De har jo tross alt slått fast at han ikke er skyld i Molands død. Anonymous poster hash: 247ef...21f De har vell egentlig ikke slått fast det. Det er enighet om at Moland døde av henging, men så vidt jeg vet er det ingen klare beviser for hverken at han gjorde det helt selv eller at han "fikk hjelp". Anonymous poster hash: 039fe...dc5 Jo, det ble slått fast at French åpenbart ikke hadde medvirkning til Molands død. Anonymous poster hash: 247ef...21f
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #10 Skrevet 11. februar 2014 Kan ikke bare Norge kutte pengestøtten til det korrupte landet, så får en se hvor lenge de vil ha French i landet. Anonymous poster hash: aca8c...e4c
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #11 Skrevet 11. februar 2014 Veldig vansklig sak å ta stilling til. Jeg kan ikke si jeg har noen stor tilltro til det kongoleiske rettsystemet, men jeg har neimen ikke stor tiltro til ærligheten til French heller. Jeg har rett og slett ingen formening om hvorvidt han er skyldig eller ikke. Anonymous poster hash: 039fe...dc5 Har du ikke tro på Kripos heller? De har jo tross alt slått fast at han ikke er skyld i Molands død. Anonymous poster hash: 247ef...21f De har vell egentlig ikke slått fast det. Det er enighet om at Moland døde av henging, men så vidt jeg vet er det ingen klare beviser for hverken at han gjorde det helt selv eller at han "fikk hjelp". Anonymous poster hash: 039fe...dc5 Jo, det ble slått fast at French åpenbart ikke hadde medvirkning til Molands død. Anonymous poster hash: 247ef...21f Jeg har ikke lest alt, men hvordan ble det fastslått? En ting er at de ikke har funnet bevis på at han har har gjort noe galt, men jeg har ikke sett bevisene på at han ikke har gjort det. Jeg har ikke lest på langt nær alt om saken, så det kan godt hende det finnes, men jeg synes det blir vansklig å ta stilling til en sak der jeg egentlig ikke har noen tiltro til noen av de formelle partene. Anonymous poster hash: 039fe...dc5
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #12 Skrevet 11. februar 2014 Veldig vansklig sak å ta stilling til. Jeg kan ikke si jeg har noen stor tilltro til det kongoleiske rettsystemet, men jeg har neimen ikke stor tiltro til ærligheten til French heller. Jeg har rett og slett ingen formening om hvorvidt han er skyldig eller ikke. Anonymous poster hash: 039fe...dc5 Har du ikke tro på Kripos heller? De har jo tross alt slått fast at han ikke er skyld i Molands død. Anonymous poster hash: 247ef...21f De har vell egentlig ikke slått fast det. Det er enighet om at Moland døde av henging, men så vidt jeg vet er det ingen klare beviser for hverken at han gjorde det helt selv eller at han "fikk hjelp". Anonymous poster hash: 039fe...dc5 Jo, det ble slått fast at French åpenbart ikke hadde medvirkning til Molands død. Anonymous poster hash: 247ef...21f Jeg har ikke lest alt, men hvordan ble det fastslått? En ting er at de ikke har funnet bevis på at han har har gjort noe galt, men jeg har ikke sett bevisene på at han ikke har gjort det. Jeg har ikke lest på langt nær alt om saken, så det kan godt hende det finnes, men jeg synes det blir vansklig å ta stilling til en sak der jeg egentlig ikke har noen tiltro til noen av de formelle partene. Anonymous poster hash: 039fe...dc5 Foreslår at du googler! Det handler jo ikke om tiltroen du har til French, men at både norske kripos og kongolske myndigheter konkluderte med at French ikke hadde ansvar for Molands død. Hvordan eksakt det ble fastslått vet jeg ikke siden jeg ikke har tilgang til obuksjonsrapporten, men du har kanskje ikke tiltro til at kripos har gitt rett avgjørelse? En kan mene mye om hele saken men å si at en ikke har tiltro til partene blir ganske søkt og utrolig spesielt. Anonymous poster hash: 247ef...21f
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #13 Skrevet 11. februar 2014 Veldig vansklig sak å ta stilling til. Jeg kan ikke si jeg har noen stor tilltro til det kongoleiske rettsystemet, men jeg har neimen ikke stor tiltro til ærligheten til French heller. Jeg har rett og slett ingen formening om hvorvidt han er skyldig eller ikke. Anonymous poster hash: 039fe...dc5 Har du ikke tro på Kripos heller? De har jo tross alt slått fast at han ikke er skyld i Molands død. Anonymous poster hash: 247ef...21f De har vell egentlig ikke slått fast det. Det er enighet om at Moland døde av henging, men så vidt jeg vet er det ingen klare beviser for hverken at han gjorde det helt selv eller at han "fikk hjelp". Anonymous poster hash: 039fe...dc5 Jo, det ble slått fast at French åpenbart ikke hadde medvirkning til Molands død. Anonymous poster hash: 247ef...21f Jeg har ikke lest alt, men hvordan ble det fastslått? En ting er at de ikke har funnet bevis på at han har har gjort noe galt, men jeg har ikke sett bevisene på at han ikke har gjort det. Jeg har ikke lest på langt nær alt om saken, så det kan godt hende det finnes, men jeg synes det blir vansklig å ta stilling til en sak der jeg egentlig ikke har noen tiltro til noen av de formelle partene. Anonymous poster hash: 039fe...dc5 Foreslår at du googler! Det handler jo ikke om tiltroen du har til French, men at både norske kripos og kongolske myndigheter konkluderte med at French ikke hadde ansvar for Molands død. Hvordan eksakt det ble fastslått vet jeg ikke siden jeg ikke har tilgang til obuksjonsrapporten, men du har kanskje ikke tiltro til at kripos har gitt rett avgjørelse? En kan mene mye om hele saken men å si at en ikke har tiltro til partene blir ganske søkt og utrolig spesielt. Anonymous poster hash: 247ef...21f Er det mer søkt å si at man ikke har tiltro til French sin ærlighet enn å si at man ikke har tiltro til det kongolesiske rettsystemet eller mener du vi bør ha tiltro til begge men at faren er at de kan komme til å gjøre feil på tross av sin gode vilje og dyktighet? Kripos er ikke part i saken selv om de har hjulpet til. Jeg må forøvrig innrømme at jeg heller ikke har 100% tillit til at Kripos er helt nøytrale eller har full oversikt over hva som har hendt. Det betyr ikke at jeg påstår at noen tar feil eller lyver. Jeg vet rett og slett ikke. Anonymous poster hash: 039fe...dc5
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #14 Skrevet 11. februar 2014 Veldig vansklig sak å ta stilling til. Jeg kan ikke si jeg har noen stor tilltro til det kongoleiske rettsystemet, men jeg har neimen ikke stor tiltro til ærligheten til French heller. Jeg har rett og slett ingen formening om hvorvidt han er skyldig eller ikke. Anonymous poster hash: 039fe...dc5 Har du ikke tro på Kripos heller? De har jo tross alt slått fast at han ikke er skyld i Molands død. Anonymous poster hash: 247ef...21f De har vell egentlig ikke slått fast det. Det er enighet om at Moland døde av henging, men så vidt jeg vet er det ingen klare beviser for hverken at han gjorde det helt selv eller at han "fikk hjelp". Anonymous poster hash: 039fe...dc5 Jo, det ble slått fast at French åpenbart ikke hadde medvirkning til Molands død. Anonymous poster hash: 247ef...21f Jeg har ikke lest alt, men hvordan ble det fastslått? En ting er at de ikke har funnet bevis på at han har har gjort noe galt, men jeg har ikke sett bevisene på at han ikke har gjort det. Jeg har ikke lest på langt nær alt om saken, så det kan godt hende det finnes, men jeg synes det blir vansklig å ta stilling til en sak der jeg egentlig ikke har noen tiltro til noen av de formelle partene. Anonymous poster hash: 039fe...dc5 Foreslår at du googler! Det handler jo ikke om tiltroen du har til French, men at både norske kripos og kongolske myndigheter konkluderte med at French ikke hadde ansvar for Molands død. Hvordan eksakt det ble fastslått vet jeg ikke siden jeg ikke har tilgang til obuksjonsrapporten, men du har kanskje ikke tiltro til at kripos har gitt rett avgjørelse? En kan mene mye om hele saken men å si at en ikke har tiltro til partene blir ganske søkt og utrolig spesielt. Anonymous poster hash: 247ef...21f Er det mer søkt å si at man ikke har tiltro til French sin ærlighet enn å si at man ikke har tiltro til det kongolesiske rettsystemet eller mener du vi bør ha tiltro til begge men at faren er at de kan komme til å gjøre feil på tross av sin gode vilje og dyktighet? Kripos er ikke part i saken selv om de har hjulpet til. Jeg må forøvrig innrømme at jeg heller ikke har 100% tillit til at Kripos er helt nøytrale eller har full oversikt over hva som har hendt. Det betyr ikke at jeg påstår at noen tar feil eller lyver. Jeg vet rett og slett ikke. Anonymous poster hash: 039fe...dc5 Jeg mener en må ha tiltro til de funnene som ble gjort. Der er ingen beviser for at French har drept Moland, og det er vel sånn at det heter en er uskyldig til det motsatte er bevisst? Og når kripos i samarbeid med kongolesiske myndigheter konkluderte med at han var uskyldig bør en jammen ha tiltro til det. Du høres jammen ut som du sliter med paranoia:) *stoler ikke på kripos* Må være gøy lage seg masse egne lover og regler i det lille hodet sitt:) Anonymous poster hash: 247ef...21f
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #15 Skrevet 11. februar 2014 Veldig vansklig sak å ta stilling til. Jeg kan ikke si jeg har noen stor tilltro til det kongoleiske rettsystemet, men jeg har neimen ikke stor tiltro til ærligheten til French heller. Jeg har rett og slett ingen formening om hvorvidt han er skyldig eller ikke. Anonymous poster hash: 039fe...dc5 Har du ikke tro på Kripos heller? De har jo tross alt slått fast at han ikke er skyld i Molands død. Anonymous poster hash: 247ef...21f De har vell egentlig ikke slått fast det. Det er enighet om at Moland døde av henging, men så vidt jeg vet er det ingen klare beviser for hverken at han gjorde det helt selv eller at han "fikk hjelp". Anonymous poster hash: 039fe...dc5 Jo, det ble slått fast at French åpenbart ikke hadde medvirkning til Molands død. Anonymous poster hash: 247ef...21f Jeg har ikke lest alt, men hvordan ble det fastslått? En ting er at de ikke har funnet bevis på at han har har gjort noe galt, men jeg har ikke sett bevisene på at han ikke har gjort det. Jeg har ikke lest på langt nær alt om saken, så det kan godt hende det finnes, men jeg synes det blir vansklig å ta stilling til en sak der jeg egentlig ikke har noen tiltro til noen av de formelle partene. Anonymous poster hash: 039fe...dc5 Foreslår at du googler! Det handler jo ikke om tiltroen du har til French, men at både norske kripos og kongolske myndigheter konkluderte med at French ikke hadde ansvar for Molands død. Hvordan eksakt det ble fastslått vet jeg ikke siden jeg ikke har tilgang til obuksjonsrapporten, men du har kanskje ikke tiltro til at kripos har gitt rett avgjørelse? En kan mene mye om hele saken men å si at en ikke har tiltro til partene blir ganske søkt og utrolig spesielt. Anonymous poster hash: 247ef...21f Er det mer søkt å si at man ikke har tiltro til French sin ærlighet enn å si at man ikke har tiltro til det kongolesiske rettsystemet eller mener du vi bør ha tiltro til begge men at faren er at de kan komme til å gjøre feil på tross av sin gode vilje og dyktighet? Kripos er ikke part i saken selv om de har hjulpet til. Jeg må forøvrig innrømme at jeg heller ikke har 100% tillit til at Kripos er helt nøytrale eller har full oversikt over hva som har hendt. Det betyr ikke at jeg påstår at noen tar feil eller lyver. Jeg vet rett og slett ikke. Anonymous poster hash: 039fe...dc5 Jeg mener en må ha tiltro til de funnene som ble gjort. Der er ingen beviser for at French har drept Moland, og det er vel sånn at det heter en er uskyldig til det motsatte er bevisst? Og når kripos i samarbeid med kongolesiske myndigheter konkluderte med at han var uskyldig bør en jammen ha tiltro til det. Du høres jammen ut som du sliter med paranoia:) *stoler ikke på kripos* Må være gøy lage seg masse egne lover og regler i det lille hodet sitt:) Anonymous poster hash: 247ef...21f Hva i all verden er det du snakker om? I en straffesak stoler jeg i utgangspunktet på at retten kommer til riktig resultat. Det er retten vurderer bevisene og vurderer handlingene opp mot lovverket. Jeg tror ikke at Kripos har gjort en dårlig jobb, men jeg mener retten har flere faktorer de må vurdere før de dømmer eller frifinner noen. De jeg virklig ikke stoler på at gir et nøytralt og 100% riktig bilde av hva som har hendt og hvordan ting henger sammen er pressen. Jeg har ingen kjenskap til saken ut over det norsk presse har presantert for oss. Det er på langt nær nok til å kunne være sikker på skyld eller ikke skyld i saken. Anonymous poster hash: 039fe...dc5
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #16 Skrevet 11. februar 2014 Rettssystemet i Kongo er dessverre korrupt så det holder. Har bodd i landet, og korrupsjon er overalt, det er mer regelen enn unntaket. Anonymous poster hash: c82af...e70
N.N Skrevet 11. februar 2014 #17 Skrevet 11. februar 2014 Eg er lei heile saken, for å seie det sånn. Eg tvilar vel på at han har gjort det, men eg trur ikkje nokon av dei vart fengsla til å byrje med utan grunn... Og dermed finn eg det vanskeleg å ha så mykje sympati med han i utgangspunktet.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #18 Skrevet 11. februar 2014 Enig, drittlei av hele saken. La han sitte der og råtne. Vi trenger ikke slikt Whitney-trash! Anonymous poster hash: 23c9b...21b
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #19 Skrevet 11. februar 2014 Hehe,white-trash... Anonymous poster hash: 23c9b...21b
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #20 Skrevet 11. februar 2014 Hehe,white-trash... Anonymous poster hash: 23c9b...21b Det er vel strengt talt du som er white trash her. Anonymous poster hash: bd5a6...f87
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #21 Skrevet 11. februar 2014 Nei,ikke jeg;-) men alle de som snakker om den dritten i vennlige ordelag;-) Anonymous poster hash: 23c9b...21b
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #22 Skrevet 11. februar 2014 Enig, drittlei av hele saken. La han sitte der og råtne. Vi trenger ikke slikt Whitney-trash! Anonymous poster hash: 23c9b...21b Usj, det er bare "white-trash" (for å synke ned på ditt nivå) som omtaler andre som white-trash (eller Whitney-trash!) Anonymous poster hash: 74511...9c4
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #23 Skrevet 11. februar 2014 Haha,du er dum du. Her er det bare trygdede,rullingsrøykende høner med ME. Skikkelig kaklekor. IQ nok til kanskje å åpne en dør,på en god dag. Anonymous poster hash: 23c9b...21b
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #24 Skrevet 11. februar 2014 Veldig vansklig sak å ta stilling til. Jeg kan ikke si jeg har noen stor tilltro til det kongoleiske rettsystemet, men jeg har neimen ikke stor tiltro til ærligheten til French heller. Jeg har rett og slett ingen formening om hvorvidt han er skyldig eller ikke.Anonymous poster hash: 039fe...dc5 Har du ikke tro på Kripos heller? De har jo tross alt slått fast at han ikke er skyld i Molands død.Anonymous poster hash: 247ef...21f De har vell egentlig ikke slått fast det. Det er enighet om at Moland døde av henging, men så vidt jeg vet er det ingen klare beviser for hverken at han gjorde det helt selv eller at han "fikk hjelp".Anonymous poster hash: 039fe...dc5 Jo, det ble slått fast at French åpenbart ikke hadde medvirkning til Molands død. Anonymous poster hash: 247ef...21f Jeg har ikke lest alt, men hvordan ble det fastslått? En ting er at de ikke har funnet bevis på at han har har gjort noe galt, men jeg har ikke sett bevisene på at han ikke har gjort det. Jeg har ikke lest på langt nær alt om saken, så det kan godt hende det finnes, men jeg synes det blir vansklig å ta stilling til en sak der jeg egentlig ikke har noen tiltro til noen av de formelle partene. Anonymous poster hash: 039fe...dc5 Det ble fastslått av rettsmedisiner Stray-Pedersen. En av landets fremste innen sitt område. Det er mulig å differensiere om en person har hengt seg selv eller blitt hengt av andre, det er nettopp det man har rettsmedisinere til. Anonymous poster hash: 40fbd...c46
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #25 Skrevet 11. februar 2014 Håper vi kan kutte bistanden til det korrupte møkkalandet. Anonymous poster hash: 98df7...b52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå