bIomstre Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Trenger bursdagsgave til tenåringsjente, og tenkte vårsko. Converse er vel fremdeles in, men de synes jeg ikke er noe gode å gå i... Men det finnes vel annet som kan funke? Er Nike godkjent f.eks? Noen ungdommelige her som følger med?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Min datter (16) liker Cinverse og Vans, og så har hun Adidas og Nike-sko. Har også akkurta bestilt noen sånne klassiske Adidas, bare at de er helt hvite, ikke hvte med de tre svarte stripene. HUn er veldig opptatt av å ha de "riktige" tingene, så hvis hun liker det, bør det være ganske safe (men det er Bergen - det kan være annerledes andre steder) Anonymous poster hash: d5882...0f7
bIomstre Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2014 Min datter (16) liker Cinverse og Vans, og så har hun Adidas og Nike-sko. Har også akkurta bestilt noen sånne klassiske Adidas, bare at de er helt hvite, ikke hvte med de tre svarte stripene. HUn er veldig opptatt av å ha de "riktige" tingene, så hvis hun liker det, bør det være ganske safe (men det er Bergen - det kan være annerledes andre steder) Anonymous poster hash: d5882...0f7 Takk, takk. Det samsvarer i grunnen med det jeg har lagt merke til
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Trenger bursdagsgave til tenåringsjente, og tenkte vårsko. Converse er vel fremdeles in, men de synes jeg ikke er noe gode å gå i... Men det finnes vel annet som kan funke? Er Nike godkjent f.eks? Noen ungdommelige her som følger med? Jeg skjønner ikke helt hvordan det kan ha noe å si hva du selv synes er godt å gå i eller ikke? Vet det er en del som ikke liker å gå i Converse fordi de er relativt flate sko, men jeg kjenner samtidig mange som elsker dem og for meg personlig er de helt perfekte sko for min fot. Folk har forskjellige føtter og passer forskjellige ting. Så det kan jo godt hende at de er gode sko for denne tenåringen din selv om de ikke er det for deg...? Selv om det er en slags etablert sannhet at Converse er dårlige sko, betyr ikke det at det alltid er tilfelle. Ellers så støtter jeg forslagene fra hun i Bergen over her. Anonymous poster hash: 6a467...ee6
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 http://www.naprapat.net/conversesjukan/ Å si at Converse er gode sko er vel kanskje å dra den litt langt. Ja, de kan nok være behagelige og føles gode å gå i, men at de fyller kriterier for å være 'gode sko' gjør de neppe.. Heldigvis kan man kjøpe en såle og legge i skoene, så får føttene og dermed resten av kroppen det også bedre om Converse er et 'must'. Anonymous poster hash: bc7fd...727
Jallow B Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 Jeg er nesten plattfot, og for meg fungerer flate sko, som Converse, aller best.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #7 Skrevet 11. februar 2014 Converse! Anonymous poster hash: 229ff...bcb
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #8 Skrevet 11. februar 2014 Converce sko;-) Anonymous poster hash: 0bb2e...e74
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #9 Skrevet 11. februar 2014 Jeg er nesten plattfot, og for meg fungerer flate sko, som Converse, aller best. ..men da er det vel egentlig som å banne i kirka å gå med Converse/flate sko, er det ikke? Jeg bare spør. Er det ikke nettopp når man er plattfot at sko/såler med god oppbygging er anbefalt for å forebygge eventuelle plager/smerter som kan oppstå? Har jeg misforstått så grundig? Anonymous poster hash: bc7fd...727
bIomstre Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #10 Skrevet 11. februar 2014 (endret) Trenger bursdagsgave til tenåringsjente, og tenkte vårsko. Converse er vel fremdeles in, men de synes jeg ikke er noe gode å gå i... Men det finnes vel annet som kan funke? Er Nike godkjent f.eks? Noen ungdommelige her som følger med? Jeg skjønner ikke helt hvordan det kan ha noe å si hva du selv synes er godt å gå i eller ikke? Vet det er en del som ikke liker å gå i Converse fordi de er relativt flate sko, men jeg kjenner samtidig mange som elsker dem og for meg personlig er de helt perfekte sko for min fot. Folk har forskjellige føtter og passer forskjellige ting. Så det kan jo godt hende at de er gode sko for denne tenåringen din selv om de ikke er det for deg...? Selv om det er en slags etablert sannhet at Converse er dårlige sko, betyr ikke det at det alltid er tilfelle. Ellers så støtter jeg forslagene fra hun i Bergen over her. Anonymous poster hash: 6a467...ee6 Nettopp denne tennåringen har arvet mine føtter, så derfor er jeg ganske sikker på at converse ikke er gode for henne heller Endret 11. februar 2014 av bIomstre
bIomstre Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #11 Skrevet 11. februar 2014 http://www.naprapat.net/conversesjukan/ Å si at Converse er gode sko er vel kanskje å dra den litt langt. Ja, de kan nok være behagelige og føles gode å gå i, men at de fyller kriterier for å være 'gode sko' gjør de neppe.. Heldigvis kan man kjøpe en såle og legge i skoene, så får føttene og dermed resten av kroppen det også bedre om Converse er et 'must'. Anonymous poster hash: bc7fd...727 Har de slike såler på skobutikken?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #12 Skrevet 11. februar 2014 Kjøp såler og legg i Converse - skoene. Fungerer veldig bra Bruker det selv i mine Converse, og jeg klarer egentlig ikke så flate sko. Kan gå i dem en hel dag med sålene i, uten å kjenne det i føttene. Anonymous poster hash: 7c880...1e3 Anonymous poster hash: 7c880...1e3
Jallow B Skrevet 11. februar 2014 #13 Skrevet 11. februar 2014 Jeg er nesten plattfot, og for meg fungerer flate sko, som Converse, aller best. ..men da er det vel egentlig som å banne i kirka å gå med Converse/flate sko, er det ikke? Jeg bare spør. Er det ikke nettopp når man er plattfot at sko/såler med god oppbygging er anbefalt for å forebygge eventuelle plager/smerter som kan oppstå? Har jeg misforstått så grundig? Anonymous poster hash: bc7fd...727 Det er det de sier, ja, men realiteten er en annen for min del. Jeg kan gå heeele dagen i helt flate sandaler, converse o.l., mens f.eks nike med form inni gjør vondt etter 5-6timer.
L-8 Skrevet 11. februar 2014 #14 Skrevet 11. februar 2014 New balance eller Nike free burde vel være "innafor" når det gjelder merker, og er jo mye bedre å gå i enn converse..
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #15 Skrevet 11. februar 2014 New balanse eller Nike free 😊 Anonymous poster hash: 4820c...f3e
bIomstre Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #16 Skrevet 11. februar 2014 New balance eller Nike free burde vel være "innafor" når det gjelder merker, og er jo mye bedre å gå i enn converse.. New balance har jeg ikke hørt om. Vanlig merke i vanlig skobutikk?
bIomstre Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #17 Skrevet 11. februar 2014 New balanse eller Nike free Anonymous poster hash: 4820c...f3e Nike free ser herlige ut! Noen som har testet? Lurer på om det fort fester seg småstein i de glipene....
L-8 Skrevet 11. februar 2014 #18 Skrevet 11. februar 2014 New balance eller Nike free burde vel være "innafor" når det gjelder merker, og er jo mye bedre å gå i enn converse.. New balance har jeg ikke hørt om. Vanlig merke i vanlig skobutikk? Det tror jeg absolutt. Jeg handler mye sko her http://shoelounge.no/main.aspx og er helt sikker på at de har mye fint til de fleste aldersgrupper nå som vanlig
Mamma&skatt Skrevet 11. februar 2014 #19 Skrevet 11. februar 2014 New balanse eller Nike free Anonymous poster hash: 4820c...f3e Nike free ser herlige ut! Noen som har testet? Lurer på om det fort fester seg småstein i de glipene.... fantastiske sko, super lette, men ja, fester seg grus i sprekkene på sålen ..
2 prinser <3 Skrevet 11. februar 2014 #20 Skrevet 11. februar 2014 Hadde kjøpt nike free! converse er stygge syns jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå