Blomstogbier Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Har hittil alltid hatt med vogna til byen når jeg drar ut med babyen (8 mnd). Men er det noen som har erfaring med å dra inn med bæresele bare? Da må man vel ha en veske med stelleprodukter i da, er det "stress"?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Jeg bruker ikke vogn i byen. Og nesten aldri ellers. Bare stress. Så lenge du ikke skal handle mye så er bæresele og stelleveske mye enklere å gå rundt med. Som oftest trenger man ikke så mye i stellevesken:) Jeg bærer overalt og hele tiden og blir veldig fort irritert og stresset av alt styrer som følger med vogn når man går på butikker og i byer. Og så må man jo ta vognen inn og ut av bilen... Men, du bør ha en god sele som både du kan bære lenge i og som barnet kan sitte lenge i. Babybjørn er ikke å anbefale da. Anonymous poster hash: cda1f...ab9
Blomstogbier Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2014 Jeg har ergobaby Det tyngste jeg må ha i stellevesken er nok en termos med kokt vann, gir mme Men det er et stykke å gå, 15 min og tog, det blir fort minst to timer, er det for lenge? Hvis babyen blir utålmodig, kan jeg ikke variere så veldig mye.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Ikke ta med ei stor stelleveske, bare det mest nødvendige. Personlig foretrekker jeg vogn om vintern (mye klær og styr) og bæring når det er mildvær. Anonymous poster hash: 213cf...2ea
Blomstogbier Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2014 Kanskje jeg kunne kjøpt en minitermos med kun nok vann til to måltider. Det vil si ca en halvliter.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 Det tenker jeg kommer helt an på hvordan du skal reise dit, hvor langt det er, hva du skal der osv. Jeg tar stadig vekk bare bæresele når jeg skal noe i sentrum av Oslo, siden det kan være vrient å komme med bussen hjem om jeg har vogn og det nærmer seg rushtid. Har en vanlig skulderveske som dobler som stelleveske. Anonymous poster hash: 5438e...e35
Blomstogbier Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #8 Skrevet 11. februar 2014 15 min gange, ti min tog. Hehe, ja, en ryggsekk foran og en bak hadde vært lettere om det var lenger mellom måltidene, men er kun 3 timer mellom. Men en liten termos som rommer 450ml hadde vel ikke tatt store plassen. I selve bæreselen er det plass til lommebok, tlf og sikkert noe annet. Må ha med: termos med vann, flaske, mme pulver, bleier, våtservietter, leke. Tror det var alt til babyen.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #9 Skrevet 11. februar 2014 15 min gange, ti min tog. Hehe, ja, en ryggsekk foran og en bak hadde vært lettere om det var lenger mellom måltidene, men er kun 3 timer mellom. Men en liten termos som rommer 450ml hadde vel ikke tatt store plassen. I selve bæreselen er det plass til lommebok, tlf og sikkert noe annet. Må ha med: termos med vann, flaske, mme pulver, bleier, våtservietter, leke. Tror det var alt til babyen. Du kan veksle mellom å bære på rygg, hofte og mage hvis hun blir utålmodig Anonymous poster hash: 55d7d...3a6
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #10 Skrevet 11. februar 2014 Jepp, men hun er litt sønn at hun skal ned på gulvet og krabbe. Npr hun ligger i vogna, kan jeg variere med å ta henne opp og bære dersom hun er utålmodig, men jeg har ikke erfaring, kanskje de er rolige npr de børes fordi de er tett inntil mammaen sin? "Det ultimate" Men er i allefall det jeg er redd for, at hun skal bli utålmodig. Men kan vel gi henne en leke p holde på med og, imens jeg bærer. Anonymous poster hash: dc2d4...c42
Blomstogbier Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #11 Skrevet 11. februar 2014 Det er meg ovenfor, trykket visst på "post som anonym"
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #12 Skrevet 11. februar 2014 bære baby på magen og ting i ryggsekk. Da har du hendene fri! Anonymous poster hash: 4685f...eaf
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #13 Skrevet 11. februar 2014 Nå droppet jeg vognen fordi lille ikke trivdes oppi der, hun ville bare være nær mamma. Jeg ble fort vant til det å bruke skulderveske og bæresele. Jeg kom meg fortere frem, slapp å tenke på heiser, det å ikke få plass til vognen på bussen og trange dører. Også var det jo veldig mye koseligere å bære enn å trille. Anonymous poster hash: 5a4d4...01a
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #14 Skrevet 11. februar 2014 Jeg trengte sjelden å ha med mat når vi var og handlet. Jeg ammet så hadde jo maten med meg sånn sett, men ellers spiste vi stort sett før og etter en handletur. som regel hadde jeg en bleie, noen kluter og et par plastposer i lomma. Noe mer hadde jeg sjelden bruk for. Anonymous poster hash: 4072e...c18
Blomstogbier Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #15 Skrevet 11. februar 2014 Takk for svarene og tipsene deres Hun elsker vogna si, børingen er nok mest for min egen del, slippe å drasse med vogna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå