Gå til innhold

utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe forskjell om det ikke var følelser innblandet. At det bare var en glipp. Tilgi?

Anonymous poster hash: ea617...78e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er det akkurat det samme. Nok grunn til å si opp leiekontrakten uansett..

Anonymous poster hash: eb6bd...f35
Skrevet

Er det noe forskjell om det ikke var følelser innblandet. At det bare var en glipp. Tilgi?

For meg er det stor forskjell. Her var det følelser involvert, helt vill blind forelskelse i en dame som virkelig la seg i selen for å stjele mannen. Var mye vanskeligere å tilgi det enn å tilgi eksen som hadde sex for spenningens skyld. Her stod faktisk det mellom meg og henne, midt i en vanskelig periode i vårt liv. Mannen innså hva han gjorde når jeg konfronterte ham med det, ble forferdet over seg selv og jobbet hardt for å få tilliten og familien tilbake. Men jeg kommer nok aldri over det helt, selv om jeg har tilgitt og vi har det veldig bra nå.

Anonymous poster hash: 4a173...986

Skrevet

Det er så vanskelig å være sikker!!

Skrevet

Jeg synes nesten det er verre når det ikke er følelser, jeg da. For hva faen er vitsen med å risikere familien sin, kanskje gjøre ungene sine til skilsmissebarn, for noen man ikke engang føler noe for?

Fy faen, da må de bry seg lite om ungene sine!

Anonymous poster hash: c97e0...1ec
Skrevet

Hvis det ikke er unge innvolvert da. Ikke felles iallefall.

Skrevet

Hvorfor må det være så sinnsykt big deal? Utroskap bunner nesten alltid i dårlig selvtillit, usikkerhet eller at man ikke føler seg attraktiv i sin egen partner.

Hva med å jobbe med forholdet, i stede for å rive opp familie osv pga en filleting som et kyss/et ligg.

95% av alle mennesker er utro. Vi er ikke skapt monogame.

Anonymous poster hash: c5e00...93d

Skrevet

Hvorfor må det være så sinnsykt big deal? Utroskap bunner nesten alltid i dårlig selvtillit, usikkerhet eller at man ikke føler seg attraktiv i sin egen partner.

Hva med å jobbe med forholdet, i stede for å rive opp familie osv pga en filleting som et kyss/et ligg.

95% av alle mennesker er utro. Vi er ikke skapt monogame.

Så hvis din mann blir forelsket i en annen dame og ligger med henne gjentatte ganger, er det helt dagligdags ting for deg? Du kommer bare til å fortsette i forholdet uten å si noe som helst? Et "ligg" er for meg ikke filleting. De fleste bruker ikke kondom når de er utro, i kampens hete. Og selv om de bruker det kan man bli smittet av diverse sykdommer, elskerinnen kan bli gravid. Hun kan lage helvete hvis mannen returnerer til familien og vraker henne, terrorisere kona/samboer.

Jeg var i en situasjon der mannens elskerinne jobbet hardt for å få ham tilbake etter at han valgte familien. Det var måneder med helvete for min del. For i tillegg til å tilgi mannen, noe jeg overraskende nok fant lettere enn jeg trodde, måtte jeg hanskes med avvist hevngjerrig dame som oppførte seg som et såret dyr. Det tok nesten 1 år før vi endelig fikk være i fred, og jeg og mannen vurderte politianmeldelse på dama. I tillegg har jeg alltid blitt mobbet for utseende og fikk meg ikke kjæreste før jeg var over 20. Etter å ha født barn og fått strekkmerker og andre stygge merker på kroppen føler man seg gjerne enda mindre attraktiv. At mannen da blir forelsket i en annen dame som er 10 hakk penere enn deg, en av de "populære" på byen og du sitter der med strekkmerker og hengepupper, noe du verken kunne forebygge eller gjøre noe med, er rett og slett et slag i trynet.

Skrevet

Vel, i denne situasjonen tenker jeg at du burde begynne med å skaffe deg selvtillit, og at du er svak som holder sammen med han som tydeligvis ikke bare er usikker, men også ikke respekterer deg.

Du er verd så mye mer. Og denne damen som du sier er den populære på byen. Populær blandt gifte menn da? Hun er nok også ekstremt usikker.

Jobb med deg selv og gå ut i verden uten disse patetiske menneskene i ditt tankefelt.

Skrevet

Vel, i denne situasjonen tenker jeg at du burde begynne med å skaffe deg selvtillit, og at du er svak som holder sammen med han som tydeligvis ikke bare er usikker, men også ikke respekterer deg.

Du er verd så mye mer. Og denne damen som du sier er den populære på byen. Populær blandt gifte menn da? Hun er nok også ekstremt usikker.

Jobb med deg selv og gå ut i verden uten disse patetiske menneskene i ditt tankefelt.

Tror ikke det er så hipt å leve alene hele livet, men med selvtilliten i behold, med splittet familie, unger som roper etter pappa og gråter, ingen familieturer sammen. Alt for mange er ego og tenker kun på eget velvære og tror at de er så kjempeattraktive på markedet med masse unger på slep, og at den neste sikkert blir drømmemannen. Jeg har nå et veldig godt liv sammen med mannen, han har som sagt angret, kuttet all kontakt med dama selv om hun bombarderte ham med telefoner, sms (som forble ubesvart) og til og med dukket opp hjemme hos oss, der han jaget henne ut og slengte døra i ansiktet på henne. Han har vært åpent om det hele til mine foreldre, min søster, venner og har vært perfekt ektemann og familiefar i flere år etter det. Jeg kaster ikke det hele i dass bare for å få selvtillit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...