Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Jeg trener styrkeøvelser 30 min hver dag (med og uten vekter) Men kosthold er jeg ikke så god på egentlig...så jeg lurer på om denne planen høres grei ut for meg som vil gå ned i vekt og få strammere muskler... 😃 Frokost : en brødskive med hardkokt egg og kaviar Lunsj : trenger forslag!!! For til nå er lunsjen min bare et par brødskiver 😊 Middag : Grønnsaker m/ kjøtt eller kylling og ris (noen dager erstattes ris med poteter) Alle mellom måltidene mine er smoothie med appelsinjuice og friske bær/frukt. Veier 79 kg og er 176 høy. Så er litt overvektig. Anonymous poster hash: 32aa5...ec9
Lille krøll Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Mellommåltidene dine gir deg kun forhøyet blodsukker. Du trenger protein også. Feks en yoghurt i smoothien eller proteinpulver.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Mellommåltidene dine gir deg kun forhøyet blodsukker. Du trenger protein også. Feks en yoghurt i smoothien eller proteinpulver. Den er notert ^^ Anonymous poster hash: 32aa5...ec9
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Spiser du ingenting etter middag? Må ikke spise for lite heller... To rugsprø med philadelphia light og litt eple på er kalorifattig og metter. Og ei gulrot til:) Anonymous poster hash: f2375...922
Gjest lemon-aid Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Jeg ville kanskje gått for cottagecheese med litt nøtter, til mellommåltid..
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 Takk for tips! Drikker bare smoothie etter middag, men skal prøve sånn rug med philadelphia! Det er jo godt også! ^^ Anonymous poster hash: 32aa5...ec9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå