Gå til innhold

Skjønner meg ikke på sjefen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber på et kundesenter og snakker med kunder både via telefon og mail.

Idag er jeg på jobb selvom jeg har halsbetennelse og nesten ikke stemme. Fraværsprosenten på arbeidsplassen min er skyhøyt og vi har fått beskjed om å komme på jobb med mindre vi ligger dødssyke i senga.

Spurte derfor idag om jeg kunne behandle mailer slik at kunder får svar fort. Fikk da til svar at det ikke var noen mailer så enten skulle jeg prate med kunder via telefon eller så mmåtte jeg dra hjem og ta egenmelding.

Det renner inn mailer til meg og jeg har minst 4 mailer oppe samtidig og de ber oss om å være på jobb nesten no mather what, men så får jeg denne beskjeden? Tilogmed om barna våre er syke har de sagt at vi må høre om noen kan passe de ( -.- )

Skjønner ikke helt hva de vil.

Anonymous poster hash: 44cbc...c03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lov å være syk. Det er også lov å være hjemme med syke barn. Arbeidsgiver kan ikke si noe på det.

Skrevet

Sjefen vil nok at du kal komme på jobb om du er frisk nok til å gjøre jobben, men holde deg hjemme om du er for syk. Er det slik at det er full jobb å svare på mailer eller er det noe som vanligvis er greit å gjøre innimellom telefonene?

Anonymous poster hash: 748ae...a33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...