Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Har møtt en mann på nettet... Ser veldig kjekk og deilig ut... Han har invitert meg hjem til seg... For å "spille og spise, så ser vi hva som skjer" Anonymous poster hash: 5e349...e28
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Nei. Ville truffet han på en cafe eller noe. Om du føler deg trygg kan du heller være med han hjem. Man kan aldri vite, men det er tryggere enn å bare dra hjem til noen uten å ha truffet dem i det hele tatt. Lykke til!
Gjest Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Nei Nei..... møte hverandre ute på et nøytralt sted. Så virker også du mere "troverdig" om du skjønner, særlig hvis du er ute etter et forhold og ikke bare SEX! Cafè, slamombakken, parken eller hvor det måtte passe Lykke til!
Våryr ✿ Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Nei, det hadde jeg absolutt ikke gjort!!
Love my kidz Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Spørs jo hva du er ute etter selv det. Vil du ha sex første kvelden så er det jo det han legger opp til Vil du holde litt tilbake så er det lettere dersom dere dater ute.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 Jeg spurte han nå om han turte å møte meg hjemme første gangen.. Fikk svar: "Vi kan gå tur først så gå hjem til meg hvis du ikke biter.." Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg er ute etter... Jeg er ganske usikker på meg selv og hva jeg vil og trenger HI Anonymous poster hash: 5e349...e28
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #8 Skrevet 11. februar 2014 Det er alarmerende at han ikke tørr å møte deg ute blandt folk da... Er det ikke? Anonymous poster hash: d6afe...d57
moa_tobias Skrevet 11. februar 2014 #9 Skrevet 11. februar 2014 Hadde møtt han ute først og heller tatt det deretter..
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 11. februar 2014 #10 Skrevet 11. februar 2014 Etter å ha sett for mye på Criminal Minds, så er jeg ytterst skeptisk til alle fremmede Jeg ville ALDRI ha møtt en fremmed mann hjemme hos ham på en første date. Du vet ingenting om ham, og du vet faktisk ikke om han heller er alene hjemme......
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #11 Skrevet 11. februar 2014 Jeg lurer også på hvilket spill vi skal spille hehehehe Jeg svarte - "jeg biter litt da hehe" og nå har jeg ikke fått svar :-) HI Anonymous poster hash: 5e349...e28
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #12 Skrevet 11. februar 2014 Ville ogå møtt ham ute blant folk første gang. Ikke bare fordi han kan være en maniac og farlig, men fordi det også kan bli kleint dersom han er en helt normal fyr som du bare ikke liker... Lettere å avslutte daten ute, og tryggere på alle måter. Anonymous poster hash: 60f93...57c
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #13 Skrevet 11. februar 2014 Må sies at jeg bare klarer IKKE å avvise folk :-( :-(Er ELENDIG på det, sier alltid ja for å være hyggelig HI :-( Anonymous poster hash: 5e349...e28
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #14 Skrevet 11. februar 2014 Må sies at jeg bare klarer IKKE å avvise folk :-( :-( Er ELENDIG på det, sier alltid ja for å være hyggelig HI :-( Anonymous poster hash: 5e349...e28 Desto større grunn til å møte ham ute. Så havner du ikke til sengs med ham av ren høflighet. (Han er ganske tydelig på at det er hva han vil ha ut av kvelden!) Anonymous poster hash: 60f93...57c
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #15 Skrevet 11. februar 2014 Må sies at jeg bare klarer IKKE å avvise folk :-( :-( Er ELENDIG på det, sier alltid ja for å være hyggelig HI :-( Anonymous poster hash: 5e349...e28 Desto større grunn til å møte ham ute. Så havner du ikke til sengs med ham av ren høflighet. (Han er ganske tydelig på at det er hva han vil ha ut av kvelden!) Anonymous poster hash: 60f93...57c Ja, virker som han er ute etter sex ja..... HI :-( Anonymous poster hash: 5e349...e28
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #16 Skrevet 11. februar 2014 Er selv singel og har møtt flere menn, men aldri, aldri!, hjemme alene hos noen. Hverken hos meg eller dem. Pass deg, HI. Vær fornuftig og si det som det er at du ikke ønsker å ta den første daten hjemme. Det er en ærlig sak og liker han deg godt nok, så vil han tolke dette på den riktige måten. Da er du ei dame med bein i nesa som vet hvor dine grenser går, du er fornuftig, ærlig og tøff som gir beskjed. Ei som ikke lar seg lure. Dersom han tar dette feil opp, så vil du ikke ha ham uansett.. Lykke til. Anonymous poster hash: bd5c0...ba0
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #17 Skrevet 11. februar 2014 For alt du vet kan han være en gal voldtektsmann. Dette er jo første bud ved nettdating; ALDRI møt noen hjemme hos dem eller deg første gang dere treffes! Anonymous poster hash: ff590...068
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #18 Skrevet 11. februar 2014 Må sies at jeg bare klarer IKKE å avvise folk :-( :-( Er ELENDIG på det, sier alltid ja for å være hyggelig HI :-( Anonymous poster hash: 5e349...e28 Desto større grunn til å møte ham ute. Så havner du ikke til sengs med ham av ren høflighet. (Han er ganske tydelig på at det er hva han vil ha ut av kvelden!) Anonymous poster hash: 60f93...57c Ja, virker som han er ute etter sex ja..... HI :-( Anonymous poster hash: 5e349...e28 Hvorfor surt smilefjes?Hvis du ikke vet at du er ute etter sex så burde du kommunisere dette tydeligere, og ikke hinte ved å spørre om han tør å møte deg hjemme, og flørte med ham ("jeg biter litt da, Hehe"). Du legger jo opp til det selv. Anonymous poster hash: 6cb52...927
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #19 Skrevet 11. februar 2014 Jeg vet så inderlig godt - jeg svarer det som folk vil høre :-( Er så usikker på meg selv :-( hi Anonymous poster hash: 5e349...e28
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 11. februar 2014 #20 Skrevet 11. februar 2014 Jeg lurer også på hvilket spill vi skal spille hehehehe Jeg svarte - "jeg biter litt da hehe" og nå har jeg ikke fått svar :-) HI Anonymous poster hash: 5e349...e28 Hvor gammel er du?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #21 Skrevet 11. februar 2014 Ganske gammel - men håpløs hehe Ekstremt dårlig erfaring med menn MEN Nå har jeg ikke hørt fra han, så da er han nok ute av bildet uansett HI Anonymous poster hash: 5e349...e28
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #22 Skrevet 11. februar 2014 Jeg har desverre ingen å spørre.. Har ikke hørt fra han siden den sms en Skal jeg bare gå utifra at han ikke er intressert? Virker som han bare vil en ting uansett?? Hi Anonymous poster hash: 5e349...e28
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #23 Skrevet 11. februar 2014 NEI. Invitere hjem betyr prøve å få deg til sengs. Med mindre du vil ha sex første kvelden hadde jeg valgt et nøytralt sted. Anonymous poster hash: e737c...995
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #24 Skrevet 11. februar 2014 Det å invitere dama hjem til seg - eller invitere seg selv hjem til henne første gang er visstnok det klassiske for menn som bare er ute etter sex. Visstnok det geniale.... slipper å betale dyr middag for dama ute på restaurant, slipper å bli sett, greier alltid å "overtale" dama etter noen glass vin.... Det finnes nok unntak, men dette er en veldig vanlig fremgangsmåte, spesielt i storbyene. Du avviser ham ikke om du ikke vil komme til ham første gangen. Si bare rett ut "Du, jeg føler meg mest vel om vi kan møtes og ta en kaffe første gangen. Skal vi møtes på "kafenavn"?" Anonymous poster hash: 9b22e...785
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #25 Skrevet 11. februar 2014 Tusen hjertelig takk for svar Skal jeg ta initativ nå?? Sende ny sms?? Kan jo vente litt ? Vanskelig Hi Anonymous poster hash: 5e349...e28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå