Gå til innhold

Synker så lavt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min "gubbe" har prater med damer, sletter loggen, flørter og får tilsendt bilder. Andre gangen nå, og han later som om alt er ok. Vi prater sammen om hvor uakseptabelt utroskap er, og hvor "langt" det kan gå før eventuellt utroskap "er". Vi er enige der.

Men lite morsomt og vite at han juger meg midt opp i ansiktet.

Men nå har jeg synkt lavt jeg og. Prater med en kompis jeg har kjent i 2-3 år. Han liker meg, og jeg LIKTE han. Får så vondt.. Og nå er typen titt som tett bortved pcen og ser når jeg er pålogget, men vekk fra pcen.

Vet det er barnslig, men bank vett i skallen min :(

Anonymous poster hash: 48827...f02
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter i samme situasjon. Han vet hvor uakseptabelt det er. Bare at. Min har virkelig hatt videosex og telefonsex med ei flere ganger. To som jeg kan bekrefte. Løynene går inn på meg og tilliten er liten.

Så knakk jeg. Jeg tenkte at jeg må være bedre i senga slik at han aldri vil gjøre det igjen. Jg klarer meg 1 måned uten. Gjerne. Men han må ha minst to ganger i uka . Gjerne hver dag. Jeg prøver å gi han det. Men det blir også feil for meg.

Når man er i en slik situasjon er det eneste rette og ta seg en tenkepeuse, føle på hva som er best for seg selv.

Jeg har valgt å tilgi, men ikke godta det. Jeg sank lav og misstrivdes med det. Nå etter litt nedturer og gjort meg ydmyk og svak. Så er jeg usikker på om jeg gjorde det rette i og tilgi..

om du finner løsningen. Vil jeg gjerne vite.

Anonymous poster hash: da3b7...037

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...