Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Hva kan det komme av?Har den siste uken hatt en veldig annerledes lukt i underlivet, men ikke slik lukt som da jeg hadde sopp. Den er veldig intens, og enkelte ganger kan jeg kjenne den selv om jeg har klærne på og kanskje sitter med beina fra hverandre...Er så vanskelig å forklare, men kanskje litt leverpostei-aktig? Nei, jeg vet ikke, men det lukter hvertfall IKKE slik det normalt pleier Anonymous poster hash: 03e27...8e7
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Dusj dusj dusj dusj Anonymous poster hash: 9cea9...136
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Kan legge til at jeg har ikke kjent noe rar lukt av urinen, og har ikke noe utflod.Hi Anonymous poster hash: 03e27...8e7
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Dusj dusj dusj dusj Anonymous poster hash: 9cea9...136 Jeg dusjer og dusjer, men den kommer likefort tilbake! Anonymous poster hash: 03e27...8e7
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #5 Skrevet 10. februar 2014 kjøp vivag - vaginaltabletter mot bakteriel vaginose på apoteket Høres ut som du har en forstyrrelse i bakteriefloraen der nede Anonymous poster hash: 40626...f81
PrinsesseHengepupp Skrevet 10. februar 2014 #6 Skrevet 10. februar 2014 Gått på noe medisin eller gjort noe annerledes enn du pleier? Slankekur? Trening? Byttet såpe? Ny type undertøy/bukse? Gravid? Det er mange ting som kan påvirke den kjemiske balansen (og dermed også lukten) i underlivet. Unngå stramme klær i syntetiske stoffer, vask med milde produkter (lano og denslags er FY), hold det luftig og tørt.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #7 Skrevet 10. februar 2014 Gått på noe medisin eller gjort noe annerledes enn du pleier? Slankekur? Trening? Byttet såpe? Ny type undertøy/bukse? Gravid? Det er mange ting som kan påvirke den kjemiske balansen (og dermed også lukten) i underlivet. Unngå stramme klær i syntetiske stoffer, vask med milde produkter (lano og denslags er FY), hold det luftig og tørt. Har prøvd meg på 30 day shred, men lukten kom før jeg startet… Har en mistanke om graviditet, men enda tidlig å sjekke, og da rekker det vel ikke å komme annen lukt i underlivet? Ellers så har jeg ikke gjort noe annerledes enn før, derfor synes jeg det er rart. Men takk Anonymous poster hash: 03e27...8e7
PrinsesseHengepupp Skrevet 10. februar 2014 #8 Skrevet 10. februar 2014 Aha, du er gravid Neida, eller jo, det kan skje tidlig, selv fikk jeg mistanke om graviditet pga økt utflod og ingenting annet. Ta en test, og kjøp uansett enten melkesyrebakterier eller yoghurt naturell, det skader uansett ikke.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #9 Skrevet 10. februar 2014 Aha, du er gravid Neida, eller jo, det kan skje tidlig, selv fikk jeg mistanke om graviditet pga økt utflod og ingenting annet. Ta en test, og kjøp uansett enten melkesyrebakterier eller yoghurt naturell, det skader uansett ikke. Uff, håper virkelig ikke at jeg er gravid nå altså Men skal kjøpe test fort som fy, er flere småting som ikke stemmer, men vil liksom at det skal være andre grunner til det(vært småkvalm, men tror det er p-pillene, og idag har jeg hatt småømme bryster, men det pleier jeg å ha fra tid til annen). Anonymous poster hash: 03e27...8e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå