Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Hvordan lærer man babyene dette? Uten gråt! Og når starter man opp med det? Anonymous poster hash: 024e7...335
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Alle mine tre har i grunn gjort dette fra de ble født, så mulig jeg ikke forstår problemstillingen. Men jeg passer på når de er passe trøtte, legger de ned og gir de smokk og så sovner de. Anonymous poster hash: 63b96...a93
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Barnet må først og fremst ha roen i seg, noen har ikke det og må lære seg at det går an å sovne uten nærhet, og det tar tid og må skje på barnets premisser. Men har barnet roen, så begynn fra dag en, på sykehuset, legg barnet ned og pass på det er mett, varmt nok og rolig. Da vil det sovne 😊 min første hadde ikke roen, men lærte seg å sovne selv da han var 3-4 mndr. Da hadde vi lagt ham våken hele veien, men alltid vært på rommet og strøket og forsikret. Yngste sovner overalt når som helst bare han er mett og varm nok og trøtt. Han sovner best alene og sover roligere da enn hvis vi har ham på armen til han sovner. Kan legge ham fra meg på sofaen etter mating og han er borte på et blunk, eller i vogna, vogga, bilstol og babygym. Alle steder er fine å sovne på hvis man er trøtt. Men er han overtrøtt, ukomfortabel eller sulten sovner han ikke uansett nesten 😝 så må tilfredsstille alle behov først 😉 Anonymous poster hash: 4e96a...578
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Mine har aldri funnet roen selv og jeg har troen på å gi de som trenger det nærhet og trygghet. Jeg har derfor aldri stresset med det. Jeg klarer meg heldigvis fint med lite søvn så derfor har det gått helt fint. Anonymous poster hash: b8cbd...8e3
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #5 Skrevet 10. februar 2014 unger finner ikke roen selv, uten at de lærer seg det, gjennom en elker annen firm gir "kur"! å kurere er jo å gjøre frisk..... son om det er barna som i disse tilfelkene er de syke ..... bare til etter ranke... enig med du! Anonymous poster hash: 3ff01...a58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå