Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Har blitt fæl på å spise selvom jeg egentlig ikke er sulten! Spiser egentlig bare fordi jeg har lyst på noe og det smaker godt.. sånn som i kveld feks: spiste middag klokken 6, god og mett. Spiste litt druer klokken 9 bare for å ikke bli sulten igjen, og likevel så gikk jeg å lagde meg 3 brødskiver rett etter det. Var aldeles ikke sulten, men hadde bare lyst på. Er normalvektig nå, men er redd for å bli overvektig om dette fortsetter. Gode tips?? Anonymous poster hash: 9c6c9...696
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 spis mer før på dagen. jeg hadde en fæl vane med å drikke mer kaffe enn jeg spiste mat på dagtid, har begynt å spise grove rundstykker og generelt mer grov mat. og suget på kveldstid er betratelig mindre. bytt ut maten på kveldstid med en kopp te, et glass sukkerfri brus og hold blodsukkeret jevnt ila dagen Anonymous poster hash: 263ce...935
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Takk for tipset! Anonymous poster hash: 9c6c9...696
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Få deg en hobby som tar fokuset vekk fra mat. Men jeg ser ikke på det som for mye å spise det du har spist, dersom du er aktiv og ikke bare sitter på rumpa hele resten av dagen. Anonymous poster hash: 54b25...e09
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Druer for å ikke bli sulten igjen virker vel litt mot sin hensikt. Raske karbohydrater gjør deg fortere sulten. Anonymous poster hash: 277ac...594
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå