Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Hei noen som vet om man kan ta ulønnet permisjon midt i lønnet permisjon? Jeg har perm fram til august. Lurer på om jeg da kan ta ulønnet permisjon i juni, juli og august, og så starte opp med lønnet permisjon igjen? Noen som vet om dette går? Anonymous poster hash: 6e018...ddd
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Nei, det kan du i utgangspunktet ikke. Den lønnede permisjonen skal tas sammenhengende om du ikke har fått innvilget noe annet. Anonymous poster hash: 17c04...2c6
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Du kan vel bare utsette den lønnede permisjonen hvis du skal jobbe eller ta ut ferie? Dette står tydelig på NAV's hjemmeside. Anonymous poster hash: eb15c...79e
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Nei, det kan du ikke. Hvorfor ønsker du å gjøre det sånn forresten? Kan du ikke bare ta ut ulønnet permisjon i tre måneder på slutten av perioden? Anonymous poster hash: 10350...d5a
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Nei, det kan du ikke. Hvorfor ønsker du å gjøre det sånn forresten? Kan du ikke bare ta ut ulønnet permisjon i tre måneder på slutten av perioden? Anonymous poster hash: 10350...d5a Takk for svar dere! :-) Jeg ønsker å gjøre det slik, for jo nærmere feriepengene den ulønnede permisjonen er, jo bedre sjans for at jeg har penger på konto under permisjonen ;-) Men kan jeg utsette ferie for å ta ulønnet permisjon rett etter permisjonen min? vet at jeg kan se på NAV sine sider, men har kun telefon, og de sidene er ikke gode å surfe på fra tlf ;-) Anonymous poster hash: 6e018...ddd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå