Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Blir man ikke tynnere av kun å løfte vekter og legge om kosthold? Må man ut å løpe 30 mil? Jeg kan ikke bedrive kondisjonstrening, men vil gjerne trene.... Nå sies det det ikke vil hjelpe???! Anonymous poster hash: e68ca...7e7
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Da blir spørsmålet: vil du bygge muskler eller få ned i vekt? Du må ha kondisjonstrening for å gå ned i vekt. For å prøve en balansegang kan du prøve 30 days shred. Anonymous poster hash: 42762...05c
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Du vil gå ned i vekt, fordi du vil øke muskelmassen din og dermed øke forbrenningen. Dvs, du kan oppleve at vekta står stille, for en kilo fett og en kilo muskler veier det samme, men fordi muskler tar mye mindre plass blir du slankere og fastere. Bruk målebånd som motivasjon og ikke heng deg så opp i vekt.
Gjest meg&mini Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Jeg har nesten bare trent styrke siden romjula. Spiser også sunt og rent. Har gått ned 10 kg. Muskler forbrenner fett!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #5 Skrevet 10. februar 2014 Omlegging av kostholdet er det viktigste. En skal trene mye for å gå ned i vekt kun grunnet trening. Anonymous poster hash: f110f...4db
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #6 Skrevet 10. februar 2014 Det er det jeg tenker også at man kan umulig bli feitere og sykere av å trene vekter. Tyngre ja, men ikke feitere Bedre med styrke enn ikke no Kostholdet alene har jeg ikke tjent så mye på enda, men vi får se om det hjelper nå med litt trening i tillegg Syns det blir så feil å nesten bli frarådet å trene om jeg ikke kan løpe fordi jeg uansett ikke kan opp å ønsket effekt, det kan jo ikke bli værre enn det er og jeg kan ikke løpe osv dessverre! Hi Anonymous poster hash: e68ca...7e7
Elsker livet Skrevet 10. februar 2014 #7 Skrevet 10. februar 2014 Kostholdet er det viktigste når det gjelder vektnedgang. Trening gir bare det lille ekstra. Styrketrening er ypperlig, da forbrenner man fett lenge etter trening. Det er storveis og man trenger absolutt ikke trene kondisjon for å gå ned, man kan til og med ligge i senga om man ikke har annet valg.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #8 Skrevet 10. februar 2014 Kostholdet er 80 % av vekt tapet å det å gå tur eller trene vekte kan være di 20% som hjelper at du tar av men se på cm å ikke så mye på vekt har endra kostholdet å går tur på 3 km tre ganger i uka (kun fordi jeg ikke kan fordra treningstudio) å har tatt av 0,5 kilo å 25 cm på noen uker nå til ny veiing i mårå Anonymous poster hash: 97511...9c2
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #9 Skrevet 11. februar 2014 Da blir spørsmålet: vil du bygge muskler eller få ned i vekt? Du må ha kondisjonstrening for å gå ned i vekt. For å prøve en balansegang kan du prøve 30 days shred. Anonymous poster hash: 42762...05c Det stemmer ikke, jeg har hatt PT i mange år i perioder og når jeg skal ned i vekt går jeg for hard styrke. Det er nok uansett maten som er viktigst. Kondisjon funker selvfølgelig også, men tull å si at du MÅ ha det med. Anonymous poster hash: 8bdb3...0c0
Gjest thricane Skrevet 11. februar 2014 #10 Skrevet 11. februar 2014 Styrke bør være prio 1 når det gjelder trening, den har så mange gunstige fordeler og ved vektnedgang hjelper den til å opprettholde muskelmasse. Om du kun løper, vil du sikkert gå ned vekt, men kroppen din forbrenner langt mindre når du når målet. Ideelt ved vektnedgang er å kombinere styrke og intervall.
Gjest thricane Skrevet 11. februar 2014 #11 Skrevet 11. februar 2014 Styrke bør være prio 1 når det gjelder trening, den har så mange gunstige fordeler og ved vektnedgang hjelper den til å opprettholde muskelmasse. Om du kun løper, vil du sikkert gå ned vekt, men kroppen din forbrenner langt mindre når du når målet. Ideelt ved vektnedgang er å kombinere styrke og intervall.Glemte jo å skrive, det er kostholdet som avgjør vedr vekt. Prøv å få i deg nok proteiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå