Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Tenkte å kjøpe inn noen Anonymous poster hash: 10fe1...034
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Vår startet tidlig med sånn trefigurer med knott på. Rundt to år klarte han fint 20 brikker og kanskje mer. Når de først har fått teken klarer de mange. Bare hjelp dem litt i starten. Foretrekker de puslespillene i tre som ligger løst i en eske. Anonymous poster hash: 2ea75...0fc
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Kommer an på hvir dreven barnet er med puslespill det. Min eldste taklet fint små puslespill (uten knotter) på den alderen. han ok puslespill veldig lett. Jenta mi på snart 3, kan ha problem med knottepuslespill enda. Anonymous poster hash: 3bc2a...369
Lillababy Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 me har nett kjøpt slikt på nille som blir til ei matta eller ein firkant, slike store store biter. syns det er fantastisk. tantebarnet mitt leikte med det til han var sju. kan klatra oppi,bruka på hytte-bygging, leika med katten osv osv osv:) min gutt er 17 mnd,han liker det 199,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå