Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Er det noen hersom driver en privat barnehage? Har en far som har bygget en liten leilighet som han vil gi til meg. Jeg er utdannet barnehagelæreren og vil starte en barnehage, men er det lønnsomt? Hvor mye vil jeg tjene? Mannen elsker å jobbe ned barn og han ville jeg brukt som fast assistent. Jeg vil være styrer og pedeleder, og økonom. Vil helst ha 0-2åringer. Noen med litt peiling? Anonymous poster hash: 321a8...1fd
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 321a8...1fd
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Familiebarnehage du tenker på? Anonymous poster hash: 1d35a...33d
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Nei, privat barnehage. Familie barnehage er det krav om at det er ett bebodd hus/leilighet. Men jeg bor ikke der Anonymous poster hash: 321a8...1fd
BareMas Skrevet 10. februar 2014 #5 Skrevet 10. februar 2014 Ungen min går i en liten privat barnehage som er eid av en av assistentene. Hun står kun som eier da, ikke som styrer, pedleder eller økonom. Det er en superkoselig barnehage, rundt 20-25 barn fordelt fra 1-6 år. Der er det mannen hennes som har vært handy, bygget ut garasjen både opp og ut, med et supert uteområde. De har i tillegg et friluftsområde som de eier ett stykke unna barnehagen som de store barna bruker ofte. Det hjemmekoselige og nære som preger denne barnehagen er en av grunnene til hvorfor jeg valgte akkurat denne da mi lille tulle skulle begynne. Fikk sikkert ikke svar på noe av det du ville, men du fikk iallefall en mors standpunkt på slike små barnehager.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #6 Skrevet 10. februar 2014 Ungen min går i en liten privat barnehage som er eid av en av assistentene. Hun står kun som eier da, ikke som styrer, pedleder eller økonom. Det er en superkoselig barnehage, rundt 20-25 barn fordelt fra 1-6 år. Der er det mannen hennes som har vært handy, bygget ut garasjen både opp og ut, med et supert uteområde. De har i tillegg et friluftsområde som de eier ett stykke unna barnehagen som de store barna bruker ofte. Det hjemmekoselige og nære som preger denne barnehagen er en av grunnene til hvorfor jeg valgte akkurat denne da mi lille tulle skulle begynne. Fikk sikkert ikke svar på noe av det du ville, men du fikk iallefall en mors standpunkt på slike små barnehager. Tusen takk for svar! Jeg tenker akkurat det samme som deg. Det skal være koselig og alle barna skal føle seg hjemme.. Er ikke tilhenger av disse store base barnehagene da jeg just har lest meg opp opå stresshormonet til disse barna, spesielt de små Anonymous poster hash: 321a8...1fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå