Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Hvis man går på dagpenger kan man bli sykmeldt og forskyve dagpengene da? Har gått prolaps i ryggen og er ikke akkurat veldig oppegående da Anonymous poster hash: 1b6b9...cae
moa_tobias Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Burde stå på Nav sine sider om rettigheter ved dagpenger og sykdom vil jeg tro..
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Du kan bli sykemeldt om du går på dagpenger ja. Du går da over på sykepenger og stopper på dagpengene.... Dersom du ikke mottar dagpenger stopper jo forbruket av dagpenger og du har da disse til "gode" når du blir frisk igjen.. Anonymous poster hash: 34ae2...96b
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Ok takk for svar, skal ringe legen i morgo og høre fikk noen sterke smertestillende og de kan ( bør ikke ) kjøre bol når du har tatt de så da burde jeg få sykemld da? Anonymous poster hash: 1b6b9...cae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå