Siamese Hellhound Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 På Leos Lekeland har de gratis adgang for foreldre og for barn under ett år. Er det da frekt av meg å ta med meg min baby på 10 mnd dit? Vi kommer jo inn gratis, så de tjener ikke noe på oss, hvis vi da ikke kjøper noe i kafeen. De har en veldig fin avdeling for babyer med ballbinge og div. Men tanken bak er jo sikkert at man reiser dit med storesøsken som man betaler for. Kan jo også være en god ide for barselgrupper, sikkert. Noen som har prøvd?
Camillok Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Selvsagt er ikke det frekt det kalles rekruttering til mange fremtidige turer dit
Fru vims Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Er jo ikke frekt når det er sånn det Og dere vil nok sikkert komme tilbake senere når han er litt eldre, og da tjener de penger.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Sikkert ok for dem som liker det, men for min del drar jeg ikke dit hvis jeg ikke må. Syns det er masete og med mye støy. Dessuten føler jeg meg rett og slett litt møkkete etter å ha vært der. Sikkert litt roligere der på dagtid midt i uka, men ellers så løper jo relativt store barn rundt omkring og tar ikke spesielt hensyn til de små. Anonymous poster hash: 91bec...d87
Siamese Hellhound Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2014 Sikkert ok for dem som liker det, men for min del drar jeg ikke dit hvis jeg ikke må.Syns det er masete og med mye støy. Dessuten føler jeg meg rett og slett litt møkkete etter å ha vært der. Sikkert litt roligere der på dagtid midt i uka, men ellers så løper jo relativt store barn rundt omkring og tar ikke spesielt hensyn til de små. Anonymous poster hash: 91bec...d87 Det er en egen inngjerdet avdeling for de minste. De store barna er ikke så interessert i å leke der. Og ja, det er nok mye mer stile på dagtid enn midt i bursdagsrushen.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #6 Skrevet 10. februar 2014 Da hadde jeg latt som jeg ikke visste prisene, og bare sagt "1 voksen og 1 baby" når vi kom inn. Men nei, det er ikke frekt, de må jo vite hva de gjør. Anonymous poster hash: 35e4a...198
Cruella De Vil Skrevet 10. februar 2014 #7 Skrevet 10. februar 2014 Jeg synes det er litt frekt, ja... Men de kan jo ikke si noe på det, og som en sier over her er det jo "rekruttering av fremtidige kunder". Å komme en hel barselgruppe synes jeg dog kanskje er litt vel frekt? Men de kan vel ikke nekte dere, da...
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 10. februar 2014 #8 Skrevet 10. februar 2014 Barn under 2 år kommer gratis inn og nei det er ikke frekt.
moa_tobias Skrevet 10. februar 2014 #9 Skrevet 10. februar 2014 Det er jo ikke frekt? Det er jo gratis! Frekt hadde det vært om man løy om alder til barnet for å få komme inn gratis, når man egentlig skulle ha betalt. Tenk hvor mye penger de tjener hver dag, dra med god samvittighet:)
Steget Skrevet 10. februar 2014 #10 Skrevet 10. februar 2014 Det er ikke frekt. men jeg ville nok ha kjøpt noe i kafeen.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #11 Skrevet 10. februar 2014 Det er ikke frekt. men jeg ville nok ha kjøpt noe i kafeen. Enig Anonymous poster hash: 52942...e72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå