Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Da mener jeg at det ikke finnes "hun/han heksa som baktaler omtrent hver dag". Og som forsurer miljøet. Tør du oppgi hvilket firma det er, som ikke har sånne ansatte? Anonymous poster hash: 6f5e1...536
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Hos oss har vi en haug med slarvekjærringer og troll. Men den værste er hun ustabile som griner på jobb en gang i uka fordi en eller annen har sett feil på henne. Gud for et styr det er med henne. Blitt en psykiatriskavdeling der hun jobber. Anonymous poster hash: 92e53...219
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Hos oss Men jeg tør ikke si hvor det er, for det er en liten enhet i en liten kommune. Vi er bare 12 ansatte, damer alle sammen, bortsett fra lederen.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Ja, det er faktisk ingen jeg misliker. Vi er en god blanding av menn og kvinner og vi er ikke mange ansatte. Det er noen jeg har bedre kjemi med enn andre,,men ingen som irriterer meg eller som jeg misliker. Jobber på døgnåpen institusjon, turnus. Så alle er ikke på jobb samtidig. Trives kjempegodt! Anonymous poster hash: e68c7...973
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #5 Skrevet 10. februar 2014 Ingen slik heks på min arbeidsplass, men jeg vil ikke si hvor det er. Lite firma og vil ikke at kollegaer skal vite at jeg er her. Anonymous poster hash: 5861f...ceb
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. februar 2014 #6 Skrevet 10. februar 2014 Ja, på min avdeling på Jobb! Alle er helt knall!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #7 Skrevet 10. februar 2014 Jobbet et sted der alle baksnakket alle. Byttet jobb, men til en midlertidig stilling for å komme meg vekk fra det negative. Der likte jeg alle godt, et kjempegodt arbeidsmiljø der alle likte alle, samarnbeidet godt og støttet hverandre (4 avd barnehage). Byttet jobb for å få fast stilling. Her jeg jobber nå er det ei som vikelig gjør miljøet surt. Kan ikke samarbeide med andre, skaper masse drama, setter folk opp mot hverandre, er bestemt i sine meninger og knekker lett sammen om ikke ting blir slik hun vil (vil tro hun har en diagnose). Trist at det får fortsette slik. Skal i permisjon nå, og lurer på å søke meg videre etterpå.. Men er spennende å høre her om gresset er så mye grønnere på andre siden ved å følge dette innlegget. Har også jobbet på ungdomsinstitusjon der alle kom godt overens, så vet alt slike steder finnes. Anonymous poster hash: 25dc3...65a
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #8 Skrevet 10. februar 2014 Vi er seks ansatte på min jobb og vi har et veldig bra arbeidsmiljø. Jeg setter pris på dem alle sammen! Kunne funnet meg en jobb nærmere hjemme, men har ikke lyst til å bytte kolleger:) Anonymous poster hash: d5337...483
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå