Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Flere her som er gravide og rir? Eventuelt har vært gravide og ridd... Hvor lenge klarte dere å holde på? Interessert i å høre hvordan andre har gjort/klart seg! Selv er jeg 28 uker nå og tar meg fortsatt noen skritteturer med hesten min + at jeg trener en annen hest fra bakken. Jeg har bekkenløsning og låsning, men jeg syns faktisk det blir bedre etter en halvtime på hesteryggen (Dere som har tenkt til å skrive noe om at det er farlig å ri osv. kan egentlig bare gå å legge dere istedet for å kommentere ) Anonymous poster hash: 5014f...fd1
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Ja bekkenløsning blir bedre av ridning. En venninne ble bedre av å ri og hun som behandlet henne ble med opp på stallen og tok noen tester før og etter ridetur og hun var markant bedre. Bevegelsene er svært gunstige. Ti så lenge du vil du. Det har JEG også planer om. Hesten min er lat og rolig så ingen stor fare for uhell. :-) Anonymous poster hash: 29193...9d2
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Red til jeg var 6 mnd, etter det ble det mest turridning:) Anonymous poster hash: 36be9...887
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Ja bekkenløsning blir bedre av ridning. En venninne ble bedre av å ri og hun som behandlet henne ble med opp på stallen og tok noen tester før og etter ridetur og hun var markant bedre. Bevegelsene er svært gunstige. Ti så lenge du vil du. Det har JEG også planer om. Hesten min er lat og rolig så ingen stor fare for uhell. :-) Anonymous poster hash: 29193...9d2 Min er også kjempesnill og tar det så rolig med meg atte fy Bare tulser rundt og tar livet med ro og tar heller lina helt ut med de andre som rir henne! Håper nesten jeg kan fortsette til termin omtrent, for det er jo det eneste som drar meg ut. Gå med hunden og sånt er bare superslitsomt, hvertfall med den vinteren vi har hatt nå. Enten is eller slaps og det er ikke godt for bekkenet, det kan jeg skrive under på Red til jeg var 6 mnd, etter det ble det mest turridning:) Anonymous poster hash: 36be9...887 Har vært turridning på meg en stund egentlig... Hesten min klarte selvfølgelig å skade seg i desember så hun ble stående i en del uker og når hun egentlig kunne bli brukt igjen var alt is og da syns jeg ikke det var forsvarlig av meg å ri så mye. Kom igang igjen i januar og da var det på en måte for sent å starte med veldig mye rart igjen. Fryktelig irriterende Hvor lenge drev du med turridning? Anonymous poster hash: 5014f...fd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå