Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Jeg er gravid i 3 måned og er helt utslitt når jeg kommer hjem fra jobb, så det blir mange kjedelige ettermiddager. Er det noen som kan foreslå en serie for meg? Gjerne som jeg slipper å laste ned. Har både netflix og tv2 sumo, Kan gjerne kjøpe dvd'er av serien også. Er desperat etter å få tiden til å gå.. Det kan gjerne være lett underholdning så vel som kvalitetsserie! Anonymous poster hash: e0cd7...72e
Puserjenta Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Orange is the new black Pretty little liars Vampire diaries Suits Modern family
det er berre mordi Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 The killing! Veldig bra. Liker Suits og. Det ser eg no.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #5 Skrevet 10. februar 2014 Florlett, men underholdende om du liker denslags: The real housewives of Beverly Hills. Men den må nok kjøpes på DVD. "Fattigmannstrøst" er Svenske Hollywoodfruer på TV3 Play. Underholdende den også, men den amerikanske er myyye bedre. Love the drama! (My guilty-pleasure…) Anonymous poster hash: c1671...713
Hringariki Skrevet 10. februar 2014 #6 Skrevet 10. februar 2014 Breaking bad! Eller Homeland som nevnes over her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå