Gå til innhold

Hva tenker du når du ser par hvor..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den ene er åpenbart mye mer attraktiv enn den andre?

F.eks slank, pen dame med svært overvektig, skallet mann? (Tenker ikke postordrebruder her)

Anonymous poster hash: d83df...a77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok jeg har vært i noen sånne forhold - var sammen med en ekkel feiten og fikk mange rare blikk

Usj

Anonymous poster hash: fa5d1...405

Skrevet

Tenker: HERREGUUUD   at noen vil være sammens med en fet person!

Neida... Tenker ingenting faktisk. Når man blir voksen, så finner man andre kvaliteter hos partner enn det ytre :)

Skrevet

Tenker at den uatttakrive må være rik...

Anonymous poster hash: 9f3ba...8cc

Skrevet

Når jeg jobbet for to foreldre der moren var smellfeit og faren var ganske sexy,så da lurte jeg litt på hva han falt for med hun.

Han kunne garantert funnet seg en mye finere og tynnere dame.

Anonymous poster hash: 1c044...1bd
Skrevet

Som regel blir jeg fascinert og prøver å se hva de har falt for hos hverandre.

Men hvis det i ditt eksempel også er en mann med ekstremt mye penger, da må jeg innrømme at jeg også lurer på om økonomi og fasade er en del av bildet.  Men jeg ser alltid etter hva de har falt for ved den andre uansett.

Anonymous poster hash: b12a1...0ca
Skrevet

Det paret jeg kjenner så tjente ikke hun noe bra akkurat,hun jobbet i barnehage.

Han tjente mye mer enn hun,å holdt likevel sammen med hun selv om hun var smellfeit.

Skrevet

At det er bra det er noen som ikke bare går etter utseende..

Anonymous poster hash: f4065...3d2
Skrevet

Huffom. Jeg har vært sammen med en som familien min og venner i ettertid sa til meg var rett og slett stygg.

Min mor sammenlignet han med kritters, stoor kjeft og ekstremt bustete hår..

Selv så jeg vel ikke på han som stygg, men han var ikke akkurat kjekkeste mann i rommet. 

Likte personligheten hans i begynnelsen, og vi hadde helt fantastisk sexliv (bra utstyrt var han også).

Men etterhvert tok sjalusien hans helt over, og personligheten hans forandret seg deretter. 

Da begynte jeg faktisk å legge merke til hvor uattraktiv han egentlig var, også stakk jeg. 

Anonymous poster hash: a5440...af1
Skrevet

Bare det at dere diskuterer dette viser at  dere ikke er modene nok til å se noe annet enn det billedlige på et menneske.

Det spiller fint liten rolle om en mann er tykk, tynn, med eller uten hår osv når det er den herligste mannen du noen gang har møtt, kjemien er perfekt, dere har samme syn på livet, familie og oppdragelse.

Hvorfor skal man gi opp en slik mann fordi han ikke er like billedlig pen eller kjekk som det andre mener han burde være..

Trist at folk kan være så overfladiske..

Anonymous poster hash: dc27c...b5a
Skrevet

Jeg er nemlig sammen med en slik mann. Vet at jeg selv er litt over gjennomsnittet attraktiv. Falt for personligheten hans, og vi har felles verdier. Han er ikke rik!

Var ung da vi ble sammen, og tenkte at jeg skulle fokusere på dypere verdier enn utseendet. Innser at jeg ikke er et så godt menneske som jeg skulle ønske, for jeg skjemst av å vise meg med mannen min :( har veldig dårlig samvittighet for dette.

Savner også å føle fysisk tiltrekning til mannen. Godt å høre at folk ikke virker så dømmende i alle fall...

HI

Skrevet

Guri malla

Hvorfor er du sammen med han da??

Jeg vil ikke være i forhold der jeg skjemmes

Skrevet

Tenker at det er ekte kjærlighet ;) Er litt romantisk av meg kanskje, he he :)

Skrevet

Guri malla

Hvorfor er du sammen med han da??

Jeg vil ikke være i forhold der jeg skjemmes

Nei, jeg skjemst av at jeg skjemmes :/

Dårlig samvittighet også.

Men det er en god mann, som har mye godt å fare med, og gir meg mye kjærlighet og oppmerksomhet. Jeg vil ikke såre ham. Vil også holde sammen for både hans og ungen sin skyld. Jeg ønsker ikke å være overfladisk, men ikke alltid like lett :/

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor du er sammen med han :(

Skrevet

Jeg skjønner deg. Er i litt samme situasjon selv. Da vi var nyforelsket var det andre ting som overskygget utseendet hans, mens nå noen år senere, når vi er mer satt, synes jeg ikke lenger han er like attraktiv. Og jeg er ikke direkte stolt av å vise meg med han. Og ja, jeg skjemmes også over de tankene/følelsene, men de er der… Likevel er jeg langt unna å gå fra han, det er mye annet som er positivt i forholdet, og med barn og greier… Nei, jeg tenker jeg heller må prøve å forelske meg i de gode kvalitetene hans igjen. Dessuten har jeg flere ganger tidligere også forelsket meg i menn som ligger under meg i penhetsskalaen (og fått kommentarer på det), så hvis jeg gikk, hadde jeg vel fort endt opp med en ny mann som var mindre pen, hehe

Anonymous poster hash: 3fc37...26f
Skrevet

Tenker at den pene nok er glad i den mindre pene da, enkelt og greit.

Men jeg kan glatt innrømme at jeg ofte lurer på hvordan det har gått for deg. Var den ene stygg før de ble sammen, eller har vedkommende forfalt ved ikke å ta vare på seg selv?

For meg er tenning viktig. Hjelper liksom ikke at en mann er verdens snilleste hvis han ikke ser ut i måneskinn. Heldigvis er det andre der ute som ikke er like overfladiske som meg, så det er vel håp for disse mennene også.

Anonymous poster hash: 7f755...b4c

Skrevet

Det paret jeg kjenner så tjente ikke hun noe bra akkurat,hun jobbet i barnehage.

Han tjente mye mer enn hun,å holdt likevel sammen med hun selv om hun var smellfeit.

Beklager at jeg ikke kommenterer innholdet, men jeg må spørre: Kan du ikke forskjell på hun og henne?

Den siste setningen din skal være slik: Han tjente mye mer enn henne, og holdt likevel sammen med henne, selv om hun var smellfeit. 

Anonymous poster hash: 7626a...a72

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg er smellfeit og overhodet ikke rik, allikevel er jeg gift med en slank, pent utseende mann. Rart det der, hvordan kjærlighet stikker litt dypere enn andre ting

Skrevet

Har selv vært sammen med menn som har vært i overkant lubben og som venninnene mine har ment har vært mindre pen.. men jeg har aldri gått etter utseende, jeg går etter personligheten..

Anonymous poster hash: bc6b0...52a
Skrevet

Jeg tenker at de har andre kvaliteter som betyr mer eller at de har ansre preferanser for hva som er pent enn det jeg har.

Skrevet

Jeg er sammen med en mann som er, utseendemessig, mer attraktiv enn meg. Heldigvis synes han at jeg er verdens mest fantastiske og spennende kvinne. Og han har skjønt at pene damer ikke trenger være interessante å være sammen med i det hele tatt;) Jeg er nok også attraktiv på min måte, men ikke på noen måte vakker slik som mannen min. Men han er utrolig stolt av meg , og skryter av mye av meg,-han ser meg nok med sjelens briller. Vi har det kjempefint sammen.

Skrevet

Jeg begynner å lure litt på hvorfor mannen din er sammen med deg..

Jeg går ikke under kategorien stygg, og var slank når jeg traff mannen. Han er slank, kjekk, sexy og jenter/damer snur seg etter han.

Jeg er blitt tjukk og gammel. Likevel er han veldig glad i meg enda.

Om jeg ser noen som er langt fra hverandre på skalaen (min) tenker jeg at det kommer an på øyet som ser og at de nok har mange gode kvaliteter.

Skrevet

Tenker ikke så mye over det. Kanskje bortsett fra at den som er "mindre pen" nok har mange gode kvaliteter. :) Og så kan det tenkes at de har vært sammen i mange år, og er jo heller ikke alle som "holder seg like bra".Mens andre blir bare penere ettersom årene går. Sånn er det bare. Utseende betyr heldigvis ikke alt.

Skrevet

Tenker gjerne at forholdet har vart en stund og at de var på samme nivå når de ble sammen.. Den mindre pene far nok lat seg forfalle.

Dømmer det ikke dit at forholdet er noe dårlig eller at de ikke passer sammen nå.

Utseende er ikke alt. Å være hverandres beste venn og kjære er mye viktigere!

Men selvfølgelig, om man synes kjæresten er stygg selv så er noe litt feil altså...

Anonymous poster hash: c367a...d9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...