Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Uff, alt som gjør vondt etter fødselen Jeg fødte for en uke siden og har slitt med både hemoroider og vonde sting. I tillegg begynte det å gjøre vondt i klitorisen i går og har forverret seg i dag. Hvis jeg tar på den gjør det MEGAVONDT og den er rød og betent. Noen som har tips til en salve jeg kan bruke? Fullammer. Anonymous poster hash: 2ebfa...39b
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Ville ringt å hørt med lege først jeg! Hørtes ikke godt ut:( ikke opplevd slik med mine 2 fødsler. Ble klippet med første og revnet med nr 2. Ring legen du- skal ikke være slik. Anonymous poster hash: cc844...13a
BettyBoob Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Har du bacimycin i huset kan du uansett trygt smøre på det. Ring lege og hør hva du kan gjøre i morgen.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Hvorfor skulle den være betent? Ble det satt sting der? Smør med Brulidine og håp på det beste evt søk lege etter noen dager (hos meg var det uaktuelt å slippe til noen lege down there de første ukene....). Hos meg begynte sting etc etter en uke å gro samt at enkelte tråder som begynte å løse seg opp, hang løst og lugget når jeg beveget meg. Var grisevondt helt til jeg klippet ned trådene. Anonymous poster hash: 98713...3d5
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #5 Skrevet 10. februar 2014 Sett hele stasen i en bolle/bøtte med grønnsåpevann. Det lindrer og renser. Bruk vanlig grønnsåpe, ikke furunål. Anonymous poster hash: aada9...c06
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #6 Skrevet 10. februar 2014 Hvordan er det mulig å få en betent klitoris? Ble du sydd i den? Anonymous poster hash: 5b93f...6bd
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #7 Skrevet 10. februar 2014 Ta kontakt med lege! Jeg hadde aldri i verden risikert noe varige mén der nede... Anonymous poster hash: b559d...66f
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #8 Skrevet 10. februar 2014 Kom på noe, siden det er så kort tid etter fødsel så har du åpen billett på sykehuset. Barsel skal kunne hjelpe deg, ring dit du Anonymous poster hash: b559d...66f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå