Gå til innhold

Betent klitoris etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, alt som gjør vondt etter fødselen :( Jeg fødte for en uke siden og har slitt med både hemoroider og vonde sting. I tillegg begynte det å gjøre vondt i klitorisen i går og har forverret seg i dag. Hvis jeg tar på den gjør det MEGAVONDT og den er rød og betent. Noen som har tips til en salve jeg kan bruke? Fullammer.

Anonymous poster hash: 2ebfa...39b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ringt å hørt med lege først jeg! Hørtes ikke godt ut:( ikke opplevd slik med mine 2 fødsler. Ble klippet med første og revnet med nr 2. Ring legen du- skal ikke være slik.

Anonymous poster hash: cc844...13a

Skrevet

Har du bacimycin i huset kan du uansett trygt smøre på det. Ring lege og hør hva du kan gjøre i morgen.

Skrevet

Hvorfor skulle den være betent? Ble det satt sting der? Smør med Brulidine og håp på det beste evt søk lege etter noen dager (hos meg var det uaktuelt å slippe til noen lege down there de første ukene....). Hos meg begynte sting etc etter en uke å gro samt at enkelte tråder som begynte å løse seg opp, hang løst og lugget når jeg beveget meg. Var grisevondt helt til jeg klippet ned trådene.

Anonymous poster hash: 98713...3d5
Skrevet

Sett hele stasen i en bolle/bøtte med grønnsåpevann. Det lindrer og renser.

Bruk vanlig grønnsåpe, ikke furunål.

Anonymous poster hash: aada9...c06

Skrevet

Hvordan er det mulig å få en betent klitoris? Ble du sydd i den? 

Anonymous poster hash: 5b93f...6bd
Skrevet

Ta kontakt med lege!

Jeg hadde aldri i verden risikert noe varige mén der nede...

Anonymous poster hash: b559d...66f

Skrevet

Kom på noe, siden det er så kort tid etter fødsel så har du åpen billett på sykehuset. Barsel skal kunne hjelpe deg, ring dit du :)

Anonymous poster hash: b559d...66f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...