sug lut Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 ...etter en nedtur på midten har mandagen nå tatt tur opp - får beveget armen to cm mer enn på lørdag (siden da har det bare vært vondtvondt), stua er møkkete (samme grunn) men med dempet lys og fjorten stearinlys gjør det ikke noe, og kontoen er tom og også kjøleskapet, men jeg har stekt vafler og dekket med fine kopper og får besøk. Mye å være glad for.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Besøk er alltid bra. Hadde jeg bodd i nærheten kunne jeg funnet på å dukke opp med resten av proseccoen og en gulvmopp, for å gjøre dagen lysere. Men enn så lenge får det holde med tanken.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Mye kan skjules med dempet belysning. Her ser du knapt hånda for deg til tider. Mannen klager innimellom på at jeg sitter i stupmørten. Nettopp av den grunn. Ute av syne ute av sinn. Kos deg og måtte du slå 2 cm med 4 til i morgen den dag.
bIomstre Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Lavt og lite har mere kraft enn mye, fullt og nok Av og til, av og til er en millimeter nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå