Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Har en liten en på 2år om ei uke og han fiser noe voldsomt Både lukter ille og høres godt Er dette helt normalt ? Anonymous poster hash: 6fdf4...a6c
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Hehehe, min feis som en voksen allerede mens hu var noen mndr lå i vogna. Synest det var så pinlig når vi var ute blandt folk, for de trodde sikkert det var jeg som slapp disse voldsomme fisene Anonymous poster hash: ae46c...582
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Altså, det hender vesla her fjerter, og det kan høres/luktes....men ikke veldig ofte. Vi er jo forskjellige sånn, og jeg innbiller meg liksom at gutter/menn fiser mer, sånn generelt, men du kan jo evt sjekke om han reagerer på noe. F.eks gluten eller laktose. Mini hadde babymelkeallergi (fikk NAN, og fjerta stinkere som kunne danke ut en voksen mann), som hun vokste av seg. Men hun måtte altså få Althera istedenfor NAN. Allergi kan jo gi mye fising og stank.... Anonymous poster hash: 36458...6b4
☆☆☆ Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Har to gassprodusentar, ei på 12 veker og ei på 2 år. Det er lyd og lukt i lange baner frå begge..
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #5 Skrevet 10. februar 2014 Har to gassprodusentar, ei på 12 veker og ei på 2 år. Det er lyd og lukt i lange baner frå begge.. Gassprodusenter Du får sagt det Anonymous poster hash: 6b14b...3d4
BareMas Skrevet 10. februar 2014 #6 Skrevet 10. februar 2014 Ble til stadighet imponert over kraftsalvene som ble servert allerede i tidlig alder. Bakendelydene har blitt søtere med alderen, men fikk servert en skikkelig mannerap like før leggetid nettopp, blir like sjokkert hver gang. 2 år her også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå