Gå til innhold

Erfaringer med nextgentel, eller andre internettleverandører?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betaler dere? Er nettet stabilt? Grei kundeservice osv? Nå er jeg lei av å ikke ha internett, men det er jo en jungel der ute.

Canal digital og get er uaktuelle da jeg må ha kanalpakke for å få internett. Cd hånlo av meg da jeg ikke tok det som en selvfølge.

Så, hvor får dere nett fra?

Anonymous poster hash: 7e427...b1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drittselskap etter min mening. Informerer dårlig om dine rettigheter og plikter, fakturerer for tjenester de ikke har levert og har dårlig kundeservice. Dessverre. Her er det Telenor.

Anonymous poster hash: 381df...ad0
Skrevet

Vi har next gentel og det er noe dritt...

Nettet kommer og går som det vil, ikke har vi fått så stor linje som det vi betaler for, ruteren kobler ut enheter som den vil (som pcer, tv, mobil) selv om vi har ip adresser nok til alt i huset.

Men her vi bor så er det desverre ikke mulighet for noen andre levrandører da vi bor litt øde til, eneste som faktisk er et alternativ er å legge fiber fra Lyse, men vi har ikke råd til å grwve kabler 5 km fra nærmeste mulghet.

Anonymous poster hash: aa471...538
Skrevet

Har nextgentel adsl, veldig fornøyd. Har ikke prøvd ut kundeservice for har ikke hatt behov for det siden vi fikk internett her for tre år siden.

Anonymous poster hash: 4aadd...ecc
Skrevet

Takk for svar:) Etter litt googling og mye dritt om nextgentel bestilte jeg telenor:)

Anonymous poster hash: 7e427...b1a

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg bor i Oslo, å "har" homenet som leverandør. Men desverre bare nettet dems i korte perioder om gangen..

Aldri hørt om noen mer ustabil linje enn den dem har prøvd å levere meg nå siden November ifjord. Siden da har jeg bare hatt nett 2 måndter sammenhengende, å betalt nesten 4000,- for det så langt!

Så homenet er langt ifra å anbefale spør du meg. De eneste modemene dem kan levere er i tilegg tragiske, iløpet av mine måndter som homenet-kunde har dem sendt med 6 av dem, å det 7. er på vei!.. Lykke til med valg av leverandør hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...