Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Bare et enkelt spørsmål, noen andre her som får neller (les, lokalt navn for kløende utslett a la elveblest) av hashtag# og andre nymotens greier? Hvorfor bruke det her inne for eksempel? Forstår det er noe Twitter eller instagram ting, men på Facebook, her inne og andre steder er det noen som kronisk hiver det på. #stooolt #baby begynte å krabbe#søtnos HÆH?! Noen som kan forklare en tydeligvis eldgammel berte på rett over 30 som definitivt ikke forstår noenting som helst? Anonymous poster hash: 37a6c...550
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Jeg syns det er teit men orker ikke å bruke energi på d Anonymous poster hash: 95a89...7f4
PrinsesseHengepupp Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Hehe, èn ting er en eller to. Men når folk oppdaterer en status på 4 ord, eller et bilde, og slenger på med #nydelig#baby#hjemmestrikka#rosa#bestemor#bebitøfler#smilehull#dådyrøyne#nussenuss#deilig#best#morsdag#pakke#plusslitttil så får jeg BÅDE neller OG spader. Ja jeg er gammel. Nei jeg forstår det ikke.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Fryktelig teit. Men hvis man deler et bilde fra Instagram på Facebook så "henger" hashtagene med. Det er det eneste jeg har forståelse for. Men uansett så holder det med 1 eller 2.... Anonymous poster hash: 4e1e9...c21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå